1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "They told me."

"They told me."

Fordítás:Elmondták nekem.

December 15, 2015

19 hozzászólás


Harga

Helyesírási hiba?


Pipi653423

Csak nekem hiányzik ebből a mondatból egy it vagy that?


Harga

Jól érzed, ez hiányos mondat, van ilyen.


Pipi653423

Köszönöm, Harga!


Benhower

Az 'Ők mondták nekem"-et nem fogadta el, tudja valaki hogy volna az pontosan angolul?


Tibi585212

nekem ma elfogadta


JanosGrenc

a told kiejtése érthetetlen. a Google fordítóban azonnal érthető az ottani kiejtéssel a told szó


Ilona1116

Hogy ejti a" told"-ot???


NagyS63

c-vel kezdve


Harga

Érdemes megtanulni, hogy amit így ejt, hogyan írják és mit jelent. (A mi kedvünkért nem fogják másként 'ejteni'.)


malackutya

Beszeltek velem?


n.k.zsuzsa

They talked/spoke to me. = Beszéltek velem.


SaroltaKov3

Érhetetlen a kiejtése!!!!!?


Harga

Nálam szépen mondja.


Tacsika

They could me érthető...!


Harga

Nálam jól érthető, de nem gond, csak jegyezd meg, hogy amit így hallasz, azt hogyan írják és mit jelent.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.