1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Du isst meine Ente!"

"Du isst meine Ente!"

Çeviri:Sen benim ördeğimi yiyorsun!

December 15, 2015

6 Yorum


KubilayBayrak

Isst yemek burda du ist li cumleleri nası ayrt etcez kadın ist le issti aynı okuyo

October 6, 2017

humetin

zamanla... lernen / fühlen

October 19, 2017

anil921

i yi uzatarak söylerler genelde

February 25, 2018

gulenzek

"Benim ördeği yiyorsun" cümlesinin neresi yanlış, anlamadım..

February 5, 2019

mizinamo

benim ördeğimi olmalı.

February 5, 2019

S.DreamLight

O zaman Almaca'da artikeller olmasın.

August 12, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.