1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "The women listen."

"The women listen."

Traducere:Femeile ascultă.

December 16, 2015

12 comentarii


AdrianZ4

The women - femeile , the woman - femeia .


Denisa932390

Cuvantul ,,woman" e la singular, deci traducerea este femeia ,nu femeile!!!


NICOLETA831060

Da.... la asta ma uitam si eu.... am crezut ca am luat-o razna si nu mai stiu engleza....


Georgiana278484

E the women nu the woman


judy899681

Eu cred ca traducerea corecta e "femeile asculta" deoarece acolo scrie "the women listen"


dorel748821

Femaia asculta ?!!! cand? :)


alex602703

Women e la plural iar woman este la singular


alex602703

Women e la plural


alex602703

Women e la plural iar woman este la singular


stefi964982

The woman( man)= singular : femeia The women( men) = plural : femeile . Cuvintele womans , womens(cu terminatia s) nu ezista in vocabularul limbi engleze . Aflati despre ce e vorba si fupa comentați


C-jay19365

Ele niciodată nu ascultă!

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.