1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "The women listen."

"The women listen."

Traducere:Femeile ascultă.

December 16, 2015

22 de comentarii


AdrianZ4

The women - femeile , the woman - femeia .

March 10, 2016

Denisa932390

Cuvantul ,,woman" e la singular, deci traducerea este femeia ,nu femeile!!!

July 12, 2016

NICOLETA831060

Da.... la asta ma uitam si eu.... am crezut ca am luat-o razna si nu mai stiu engleza....

September 9, 2017

Georgiana278484

Pai nu stii

September 13, 2017

Georgiana278484

E the women nu the woman

September 13, 2017

judy899681

Eu cred ca traducerea corecta e "femeile asculta" deoarece acolo scrie "the women listen"

February 17, 2017

dorel748821

Femaia asculta ?!!! cand? :)

June 18, 2018

alex602703

Women e la plural iar woman este la singular

June 10, 2017

alex602703

Women e la plural

June 10, 2017

alex602703

Women e la plural iar woman este la singular

June 10, 2017

stefi964982

The woman( man)= singular : femeia The women( men) = plural : femeile . Cuvintele womans , womens(cu terminatia s) nu ezista in vocabularul limbi engleze . Aflati despre ce e vorba si fupa comentați

July 4, 2017

MoraruGior

Ele niciodată nu ascultă!

December 30, 2018

marius351074

Woman

January 30, 2017

Romeo940027

Femeaia Asculta si nu Femeile !

December 16, 2015

LaurentiuD19

Very good

March 25, 2016

carlaciolt

Femeia nu femeile

June 26, 2016

LiaFloroiu

Corect: este incorect verbul in engleză. Ttebuia: " The women listens" - persoana a III-a singular

October 1, 2016

Adriannes92

The women = femeile (a3a plural) the woman= femeia (a3a singular)

December 12, 2018

IgorDanilo3

Greșit în programa

October 31, 2016

CrlanClara

Este gresit. Traducerea este gresita

February 7, 2017

JustmeKali

Aicu a fost gresit....prima oaa am fost WHATTT? Si chuar este asa The woman era corect

November 8, 2016

NICOLETA831060

Nu am inteles ce ai scris...

September 9, 2017
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.