Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"The women listen."

Traducere:Femeile ascultă.

acum 2 ani

20 de comentarii


Denisa932390

Cuvantul ,,woman" e la singular, deci traducerea este femeia ,nu femeile!!!

acum 2 ani

NICOLETA831060

Da.... la asta ma uitam si eu.... am crezut ca am luat-o razna si nu mai stiu engleza....

acum 1 an

Georgiana278484

Pai nu stii

acum 1 an

Georgiana278484

E the women nu the woman

acum 1 an

AdrianZ4

The women - femeile , the woman - femeia .

acum 2 ani

judy899681

Eu cred ca traducerea corecta e "femeile asculta" deoarece acolo scrie "the women listen"

acum 1 an

alex602703

Women e la plural iar woman este la singular

acum 1 an

alex602703

Women e la plural

acum 1 an

alex602703

Women e la plural iar woman este la singular

acum 1 an

stefi964982

The woman( man)= singular : femeia The women( men) = plural : femeile . Cuvintele womans , womens(cu terminatia s) nu ezista in vocabularul limbi engleze . Aflati despre ce e vorba si fupa comentați

acum 1 an

dorel748821

Femaia asculta ?!!! cand? :)

cu 3 luni în urmă

carlaciolt

Femeia nu femeile

acum 2 ani

LiaFloroiu

Corect: este incorect verbul in engleză. Ttebuia: " The women listens" - persoana a III-a singular

acum 1 an

IgorDanilo3

Greșit în programa

acum 1 an

marius351074

Woman

acum 1 an

CrlanClara

Este gresit. Traducerea este gresita

acum 1 an

Romeo940027

Femeaia Asculta si nu Femeile !

acum 2 ani

LaurentiuD19

Very good

acum 2 ani

JustmeKali

Aicu a fost gresit....prima oaa am fost WHATTT? Si chuar este asa The woman era corect

acum 1 an

NICOLETA831060

Nu am inteles ce ai scris...

acum 1 an