"The women listen."

Traducere:Femeile ascultă.

acum 2 ani

11 comentarii


Denisa932390

Cuvantul ,,woman" e la singular, deci traducerea este femeia ,nu femeile!!!

acum 2 ani

NICOLETA831060

Da.... la asta ma uitam si eu.... am crezut ca am luat-o razna si nu mai stiu engleza....

acum 1 an

Georgiana278484

Pai nu stii

acum 1 an

Georgiana278484

E the women nu the woman

acum 1 an

AdrianZ4

The women - femeile , the woman - femeia .

acum 2 ani

judy899681

Eu cred ca traducerea corecta e "femeile asculta" deoarece acolo scrie "the women listen"

acum 1 an

alex602703

Women e la plural iar woman este la singular

acum 1 an

alex602703

Women e la plural

acum 1 an

alex602703

Women e la plural iar woman este la singular

acum 1 an

stefi964982

The woman( man)= singular : femeia The women( men) = plural : femeile . Cuvintele womans , womens(cu terminatia s) nu ezista in vocabularul limbi engleze . Aflati despre ce e vorba si fupa comentați

acum 1 an

dorel748821

Femaia asculta ?!!! cand? :)

cu 4 luni în urmă
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.