Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"The women listen."

Traducere:Femeile ascultă.

0
acum 2 ani

11 comentarii


Denisa932390

Cuvantul ,,woman" e la singular, deci traducerea este femeia ,nu femeile!!!

5
Răspundeacum 2 ani

NICOLETA831060

Da.... la asta ma uitam si eu.... am crezut ca am luat-o razna si nu mai stiu engleza....

0
Răspundecu 11 luni în urmă

Georgiana278484

Pai nu stii

0
Răspundecu 10 luni în urmă

Georgiana278484

E the women nu the woman

0
Răspundecu 10 luni în urmă

AdrianZ4

The women - femeile , the woman - femeia .

4
Răspundeacum 2 ani

judy899681

Eu cred ca traducerea corecta e "femeile asculta" deoarece acolo scrie "the women listen"

2
Răspundeacum 1 an

alex602703

Women e la plural iar woman este la singular

0
Răspundeacum 1 an

alex602703

Women e la plural

0
Răspundeacum 1 an

alex602703

Women e la plural iar woman este la singular

0
Răspundeacum 1 an

stefi964982

The woman( man)= singular : femeia The women( men) = plural : femeile . Cuvintele womans , womens(cu terminatia s) nu ezista in vocabularul limbi engleze . Aflati despre ce e vorba si fupa comentați

0
Răspundeacum 1 an

dorel748821

Femaia asculta ?!!! cand? :)

0
Răspundecu 1 lună în urmă