Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Jsi muž."

Překlad:You are a man.

0
před 2 roky

5 komentářů


ella.mert

Při najetí myší tam je you are nebo are.Vybrala jsem si are a je to špatně!!!!!!

0
Odpovědětpřed 2 roky

widle
widle

Ty nápovědy jsou jenom orientační (naznačují, že se to někdy dá takhle přeložit). Zbytek už je na vás.

1
Odpovědětpřed 2 roky

Nemesis_NaR

Ono hlavně v angličtině musí být narozdíl od češtiny vždy vyjádřený podmět. Zrovna tady v české větě vyjádřený není. V angličtině to "you" je ale povinné.

1
Odpovědětpřed 2 roky

R3sidento

Jak poznám kdy tam mám použít a man a kdy jen man?

0
Odpovědětpřed 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

To je jedna z nejvetsich zahad anglictiny. Zacnete tady

http://www.helpforenglish.cz/article/2006072901-cleny-v-anglictine-articles

0
Odpovědětpřed 1 rokem