Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Hayır, ben değil."

Çeviri:Nein, ich nicht.

-1
2 yıl önce

8 Yorum


Boysdrinkwater

İngilizce ile kıyaslama yapacak olursak:

''No, i am not.'' cümlesi ile benzer bir anlamda mıdır?

Eğer öyle ise; almanca'da özne fiili almaz mı?

2
Cevap ver2 yıl önce

onatenver
onatenver

Ich bin nicht olmaz mı çünkü nicht fiillerden sonra kullanılır diye biliyorum ve eğer bin olmasaydı da ich kein/keine falan olması lazım değil midir?

0
Cevap ver2 yıl önce

mizinamo
mizinamo

Hayır, "kein", "nicht" + "ein" gibi.

Burada "ein" anlamı yok. Fiil de yok.

Belki

  • Kitabı sen mi alıyorsun?
  • Hayır, ben değil.

olur:

  • Nimmst du das Buch?
  • Nein, ich nicht.

Belki başka bir kişi o hareketi ediyor. (Burası: o kitabı alıyor.) Ama benim etmediğim için "hayır, ben değil" diye cevab veriyorum.

7
Cevap ver12 yıl önce

onatenver
onatenver

Teşekkür ederim :)))

2
Cevap ver2 yıl önce

chalilozdemir

Ben böyle bir cümle yapısı görmedim...

0
Cevap ver1 yıl önce

evval86598

Nien ıch bin nicth olması gerekmez mi neden yanlış dedi

0
Cevap ver11 ay önce

RoudiTurk

Buradaki ich nicht galiba not me gibi bir anlamda.

0
Cevap ver11 ay önce

MuslumEsma
MuslumEsma

nicht ne demek

0
Cevap ver3 ay önce

İlgili Tartışmalar