1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Моя сестра подорожує влітку."

"Моя сестра подорожує влітку."

Переклад:My sister travels during the summer.

December 16, 2015

6 коментарів


NemoRW

чому не "in the summer"? Тут же за змістом не мається на увазі, що подорож триватиме (продовжуватиметься) протягом літа, а те, що вона відбудеться в якийсь момент літа.


anmorgul

Чому "THE summer"? Мова йде про подорож конкретного літа, чи взагалі про будь яке літо?


O.Yevhen

артикль the вживається з іменниками які є єдині в своєму роді :).... Сюди не тільки літо підійде, но й багато іншого... я думаю Ви вже звернули увагу в фільмах, наприклад, що the частенько де стоїть (навіть не вказуючи на конкретність)

перший урок в Дуолілнго


gtc2015

У підказці до слова "влітку" тут два варіанти:
during the summer
in summer

Тобто можна з "in" і без артикля "the"?


Nordry

Просто це речення можна англійською сказати у двох варіантах: "My sister travels during the summer" або "My sister travels in summer". Після слова "during" перед іменником завжди стоїть або означений артикль, або відповідний присвійний займенник, оскільки вважається, що це слово завжди (перепрошую за вимушену тавтологію) вказує на цілком певний період часу. Ось тут пояснено більше детально: http://dictionary.cambridge.org/grammar/british-grammar/during.


sergiylsp

We use:

at for a PRECISE TIME

in for MONTHS, YEARS, CENTURIES and LONG PERIODS

on for DAYS and DATES

детальніше https://www.englishclub.com/grammar/prepositions-at-in-on-time.htm

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати