1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Ich bin der Bär."

"Ich bin der Bär."

Çeviri:Ben o ayıyım.

December 16, 2015

13 Yorum


emrebykask

ben o ayıyım nedir arkadas :D


enanasya

"Ich bin ein bear" olsaydı cümle "ben bir ayıyım" şeklinde Türkçeleştirilecekti ama artikel kullanınca "o sözü edilen ayı benim" anlamında mı oluyor?


memoli14

Anlamadım bu cümle içindeki o zamirini nasıl ve ne sağladı. kalıp cümle mi acaba biri açıklayabilir mi


memoli14

google translate "ben ayıyım"olarak çevirdi


Hasan589460

Yanlış çeviri yapilmış duo düzeltmeli


Baxshiyev

Dil öğreteceksiz diye adama söylemediğiniz laf kalmadı arkadaş yaa


hulya706137

Bence yanlıs yazilmis


Hasan29147

Kendi kendimize ayı dememizi sağlıyosunuz bu arada, çok teşekkür ediyorum. Yalnız ben o ayı değilim!


Hasan29147

Bence sen o ayısın


SteffiBookworm

Ben bu kobayım.


dilara79309

Ben bir ayiyim derken hakaret ediyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.