1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Ich bin der Bär."

"Ich bin der Bär."

Çeviri:Ben o ayıyım.

December 16, 2015

9 Yorum


emrebykask

ben o ayıyım nedir arkadas :D


enanasya

"Ich bin ein bear" olsaydı cümle "ben bir ayıyım" şeklinde Türkçeleştirilecekti ama artikel kullanınca "o sözü edilen ayı benim" anlamında mı oluyor?


Yusuf631399

Bunu ayının kendisi söylüyor galiba.Yoksa metin yazarı kedisine ayı diyeceğini sanmıyorum.


izmironur35

Üzülme gardaş, bende ayıyım.


memoli14

Anlamadım bu cümle içindeki o zamirini nasıl ve ne sağladı. kalıp cümle mi acaba biri açıklayabilir mi


memoli14

google translate "ben ayıyım"olarak çevirdi


Hasan589460

Yanlış çeviri yapilmış duo düzeltmeli


Baxshiyev

Dil öğreteceksiz diye adama söylemediğiniz laf kalmadı arkadaş yaa


SalihK06

İch bin ein mensch kardeşim

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.