1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Ich bin der Bär."

"Ich bin der Bär."

Çeviri:Ben o ayıyım.

December 16, 2015

29 Yorum


emrebykask

ben o ayıyım nedir arkadas :D


Yusuf631399

Bunu ayının kendisi söylüyor galiba.Yoksa metin yazarı kedisine ayı diyeceğini sanmıyorum.


enanasya

"Ich bin ein bear" olsaydı cümle "ben bir ayıyım" şeklinde Türkçeleştirilecekti ama artikel kullanınca "o sözü edilen ayı benim" anlamında mı oluyor?


esmeraykar2

Ben o ayiyim ne alaka iki tane tekil sahis .cevabim dogru her ne kadar ayi olmasamda .ben bir ayiyim


Rabia994254

bazı cümleler cok anlamsız


RasimKurtu1

Soruya bak böyle saçma sorularla Almanca öğrenilmez


Miray972344

Niye hep bu cümle karşıma çıkıyor ya moralim bozuluyor aqğksğwjdp2


izmironur35

Üzülme gardaş, bende ayıyım.


irem936250

Ben o ayıyım nedir ya


ali.ist

evet öylesin DUO :D


MetinBUDAK1

Ben ayıyım olmalı "o" ya gerek yok


memoli14

Anlamadım bu cümle içindeki o zamirini nasıl ve ne sağladı. kalıp cümle mi acaba biri açıklayabilir mi


memoli14

google translate "ben ayıyım"olarak çevirdi


Baxshiyev

Dil öğreteceksiz diye adama söylemediğiniz laf kalmadı arkadaş yaa


Doga968655

Kendileri için söylüyorlar sanirim.Aslinda Ayı da sadece guzel bir hayvandir.Hayvan isimleri ile Aşağilamak zaten çok sacma birsey..


Billyjin5

Aslan gibi Koç gibi Ceylan gibi Kuzu gibi Keçi gibi At gibi Türkçede de bu deyimler var


Simshay

Ben o ayıyım diye çevirdi ama ben ayıyım demesi daha doğru olmaz mıydı?


utandimsuan

Bende ben ayiyim diyr cevap verdim onada dogru diyor


TubaYldrm825098

Bu Almancaya güncelleme mi geldi ben o atiyim diye bi cümle yok


Abdullah180671

Ben o ayıyım ne yaaa


gamzenhr

Kesinlikle hatalı çünkü egzersizler aynı cümleyi ben bir auıyım olarak cevirdi


utandimsuan

Ben direk "ben ayıyım" dedim kabul etti

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.