"Ich bin der Bär."

Çeviri:Ben o ayıyım.

3 yıl önce

9 Yorum


emrebykask

ben o ayıyım nedir arkadas :D

3 yıl önce

enanasya

"Ich bin ein bear" olsaydı cümle "ben bir ayıyım" şeklinde Türkçeleştirilecekti ama artikel kullanınca "o sözü edilen ayı benim" anlamında mı oluyor?

7 ay önce

aeidg

aynen öyle

2 ay önce

memoli14

Anlamadım bu cümle içindeki o zamirini nasıl ve ne sağladı. kalıp cümle mi acaba biri açıklayabilir mi

7 ay önce

memoli14

google translate "ben ayıyım"olarak çevirdi

7 ay önce

MirzaSuzer

Ben de ayıyım

7 ay önce

Hasan589460

Yanlış çeviri yapilmış duo düzeltmeli

6 ay önce

Baxshiyev

Dil öğreteceksiz diye adama söylemediğiniz laf kalmadı arkadaş yaa

6 ay önce

hulya706137

Bence yanlıs yazilmis

2 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.