"IchbinderBär."

Çeviri:Ben o ayıyım.

2 yıl önce

8 Yorum


emrebykask

ben o ayıyım nedir arkadas :D

2 yıl önce

enanasya
enanasya

"Ich bin ein bear" olsaydı cümle "ben bir ayıyım" şeklinde Türkçeleştirilecekti ama artikel kullanınca "o sözü edilen ayı benim" anlamında mı oluyor?

5 ay önce

aeidg
aeidg

aynen öyle

1 hafta önce

memoli14
memoli14

Anlamadım bu cümle içindeki o zamirini nasıl ve ne sağladı. kalıp cümle mi acaba biri açıklayabilir mi

5 ay önce

memoli14
memoli14

google translate "ben ayıyım"olarak çevirdi

5 ay önce

MirzaSuzer

Ben de ayıyım

4 ay önce

Hasan589460

Yanlış çeviri yapilmış duo düzeltmeli

4 ay önce

Baxshiyev

Dil öğreteceksiz diye adama söylemediğiniz laf kalmadı arkadaş yaa

4 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.