Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ich bin der Bär."

Çeviri:Ben o ayıyım.

2 yıl önce

7 Yorum


emrebykask

ben o ayıyım nedir arkadas :D

2 yıl önce

enanasya
enanasya

"Ich bin ein bear" olsaydı cümle "ben bir ayıyım" şeklinde Türkçeleştirilecekti ama artikel kullanınca "o sözü edilen ayı benim" anlamında mı oluyor?

1 ay önce

memoli14
memoli14

Anlamadım bu cümle içindeki o zamirini nasıl ve ne sağladı. kalıp cümle mi acaba biri açıklayabilir mi

1 ay önce

memoli14
memoli14

google translate "ben ayıyım"olarak çevirdi

1 ay önce

MirzaSuzer

Ben de ayıyım

1 ay önce

Hasan589460

Yanlış çeviri yapilmış duo düzeltmeli

3 hafta önce

Baxshiyev

Dil öğreteceksiz diye adama söylemediğiniz laf kalmadı arkadaş yaa

2 hafta önce