"Ich bin der Bär."

Çeviri:Ben o ayıyım.

December 16, 2015

9 Yorum


emrebykask

ben o ayıyım nedir arkadas :D

December 16, 2015

enanasya

"Ich bin ein bear" olsaydı cümle "ben bir ayıyım" şeklinde Türkçeleştirilecekti ama artikel kullanınca "o sözü edilen ayı benim" anlamında mı oluyor?

June 28, 2018

aeidg

aynen öyle

November 26, 2018

memoli14

Anlamadım bu cümle içindeki o zamirini nasıl ve ne sağladı. kalıp cümle mi acaba biri açıklayabilir mi

July 5, 2018

memoli14

google translate "ben ayıyım"olarak çevirdi

July 5, 2018

MirzaSuzer

Ben de ayıyım

July 12, 2018

Hasan589460

Yanlış çeviri yapilmış duo düzeltmeli

July 26, 2018

Baxshiyev

Dil öğreteceksiz diye adama söylemediğiniz laf kalmadı arkadaş yaa

July 30, 2018

hulya706137

Bence yanlıs yazilmis

December 8, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.