1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Es ist ein Kind."

"Es ist ein Kind."

Çeviri:O bir çocuk.

December 16, 2015

13 Yorum


Witcher1919

Kind nötr bir isimse neden önceki alıştırmada "Er ist ein Kind." dedik? Lütfen yardımcı olun...

September 26, 2017

Sonic604218

Çünkü er hem erkek (he gibi) hem de o anlamına geliyor es ise sadece o

June 1, 2019

ece117684

Ich=ben Du=sen Er=o(erkek sie=o(kiz) Es=o(cansiz varkiklar) Wir=biz İhr=siz Sie,sie=onlar Sie buyuk harfle basliyosa nezaket anlami verir kucukse onlar demektir zaten onlar mi yokssa kizlar icin olan =o mu olduunu cumleden anlariz

November 25, 2018

Selina146325

Er ile Es in farkı nedir?

February 2, 2017

MuzafferDe5

Er=He Sie=She Es=İt

February 28, 2018

Aygn520813

Bence biri erkekler icin yani Er , es cansiz seyler icin

April 23, 2018

ece117684

Evet oyle sie de kadinlar ivin o anlamina geliyo

November 25, 2018

naryksekka

Er erkek için o es bu,şu demek

November 21, 2019

Beyza882573

Neye göre" ein" yada "eine" getiriyoruz

June 23, 2018

HasanStc1

Ein erkekler cocuklar felan icin eine kadinlar için kullanıliyor sanırım

August 27, 2018

EmreOzkurt

Çocuk erkek ise "er", kız ise "sie" olması gerekmiyor mu? Nasıl oluyor çocuk için cinsiyetsiz nötr bir ifade kullanılıyor? cinsiyeti belli olmadan hani mesela "benim bir çocuğum var" cümlesindeki gibi cinsiyet belirtmeden mi?

May 1, 2017

deniz626637

Mesela ingilizcede baby ye it kullanilir

August 31, 2017

MetinAydinn

Burdaki "ist" acaba ingilizcede ki "are", "is" in cümlede "dır" ,"-dir", "-tır", "-tir" gibi anlam mı katıyor? O bir çocuk(tur). Yazdım kabul etti.

August 19, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.