"Are you going to leave?"

Çeviri:Sen ayrılacak mısın?

2 yıl önce

7 Yorum


HseyinMete1

will you leave .

2 yıl önce

neslihan104199

Kelimenin anlamında bırakmak var ama bırakacak mısın yazınca kabul etmiyor

2 yıl önce

ferman452088

Leave aynı zamanda gitmek ayrılmak anlamına da geliyor He leaves the house:o evden gider He left the house:o evden ayrıldı gibi

2 yıl önce

Berkay39235

Oraya sen yazmayinca nie yanlis kabul ediliyo

1 yıl önce

ilhami693185

Aynı sey Türkçede kullanilanilir

1 yıl önce

SabaBenzer
SabaBenzer

Terkedip gidiyor musun nasıl denir

1 yıl önce

abdullah72020

Ayrılcakmısın olamaz mı

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.