1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Τα παιδιά τους"

"Τα παιδιά τους"

Μετάφραση:Their children

December 17, 2015

14 σχόλια


Irida.P

Τα παιδιά τους = Their kids (or children) Τα δικά τους παιδιά = Their own kids (or children)


roubini1

Ποτε μπαινει their και ποτε them ; Τα παιδια τους δεν ειναι πλυθηντικος;


D_..

Το "their" είναι κτητική αντωνυμία και σημαίνει "(δικό) τους" ενώ "them" είναι μορφή της προσωπικής αντωνυμίας "they" και χρησιμοποιείται όπως η αντίστοιχη δική μας αιτιατική "αυτούς" π.χ. Έδωσα το δώρο τους σε αυτούς = I gave their present to them.


margo210

Ειναι πλυθηντικος


NikolArkou

Πότε μπαίνει το their και τι σημαίνει;;; το own τι σημαίνει και Πότε μπαίνει;


mizinamo

Το their σημαίνει "ο/η/το/οι/τα ... τους", και το χρησιμοποιούμε όταν κάτι ανήκει σε "αυτούς, αυτές, αυτά".

Το own σημαίνει "δικό", έτσι "their children" = τα παιδία τους, "their own children" = τα δικά τους παιδία.


Snakes37

Δε μου λες, το their , το her , το your ,το our πως μπορώ να τα θυμάμαι, ξεχωρίσω τι έννοιά έχει το κάθε ένα? Γιατί μερικα απο Αυτά ξεχνώτα. Κάποια συμβουλή;; ή μόνο με εξάσκηση..


OEXV4

Το δευτερο και το τριτο ειναι σωστα. Θελει και τις δυο απαντησεις.


__112

Γιατί ειναι children και οχι childrens ; Αφου ειναι "τα παιδια " τους. Παιδιά = childrens = πληθυντικός


mizinamo

Γιατί ειναι children και οχι childrens ;

Είναι ανώμαλο ουσιαστικό.

το παιδί = the child

τα παιδιά = the children

(Δεν υπάρχουν λέξεις "childs" ή "childrens".)


NikolArkou

Ειναι ολα λάθος. Ετσι βγάζει


dou72

Ολα τα βγάζει λαθος κολλησε?


maria62g

Όλες οι απαντήσεις βγαίνουν λάθος


Konstantin716578

Εγώ εγραψα their children και μου το πήρε για σωστό

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.