"Τα παιδιά τους"

Μετάφραση:Their children

December 17, 2015

12 σχόλια


Irida.P

Τα παιδιά τους = Their kids (or children) Τα δικά τους παιδιά = Their own kids (or children)

January 27, 2017

roubini1

Ποτε μπαινει their και ποτε them ; Τα παιδια τους δεν ειναι πλυθηντικος;

December 17, 2015

D_..
Mod

    Το "their" είναι κτητική αντωνυμία και σημαίνει "(δικό) τους" ενώ "them" είναι μορφή της προσωπικής αντωνυμίας "they" και χρησιμοποιείται όπως η αντίστοιχη δική μας αιτιατική "αυτούς" π.χ. Έδωσα το δώρο τους σε αυτούς = I gave their present to them.

    December 17, 2015

margo210

    Ειναι πλυθηντικος

    March 21, 2016

NikolArkou

    Πότε μπαίνει το their και τι σημαίνει;;; το own τι σημαίνει και Πότε μπαίνει;

    April 23, 2017

mizinamo

    Το their σημαίνει "ο/η/το/οι/τα ... τους", και το χρησιμοποιούμε όταν κάτι ανήκει σε "αυτούς, αυτές, αυτά".

    Το own σημαίνει "δικό", έτσι "their children" = τα παιδία τους, "their own children" = τα δικά τους παιδία.

    April 25, 2017

Snakes37

    Δε μου λες, το their , το her , το your ,το our πως μπορώ να τα θυμάμαι, ξεχωρίσω τι έννοιά έχει το κάθε ένα? Γιατί μερικα απο Αυτά ξεχνώτα. Κάποια συμβουλή;; ή μόνο με εξάσκηση..

    October 1, 2018

OEXV4

    Το δευτερο και το τριτο ειναι σωστα. Θελει και τις δυο απαντησεις.

    September 6, 2017

NikolArkou

    Ειναι ολα λάθος. Ετσι βγάζει

    April 23, 2017

dou72

    Ολα τα βγάζει λαθος κολλησε?

    May 30, 2017

maria62g

    Όλες οι απαντήσεις βγαίνουν λάθος

    June 3, 2017

Konstantin716578

    Εγώ εγραψα their children και μου το πήρε για σωστό

    September 20, 2017
    Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.