Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"Τα παιδιά τους"

Μετάφραση:Their children

πριν από 2 χρόνια

12 σχόλια


Irida.P

Τα παιδιά τους = Their kids (or children) Τα δικά τους παιδιά = Their own kids (or children)

πριν από 1 χρόνο

roubini1

Ποτε μπαινει their και ποτε them ; Τα παιδια τους δεν ειναι πλυθηντικος;

πριν από 2 χρόνια

D_..
D_..
Mod

Το "their" είναι κτητική αντωνυμία και σημαίνει "(δικό) τους" ενώ "them" είναι μορφή της προσωπικής αντωνυμίας "they" και χρησιμοποιείται όπως η αντίστοιχη δική μας αιτιατική "αυτούς" π.χ. Έδωσα το δώρο τους σε αυτούς = I gave their present to them.

πριν από 2 χρόνια

margo210

Ειναι πλυθηντικος

πριν από 2 χρόνια

NikolArkou

Πότε μπαίνει το their και τι σημαίνει;;; το own τι σημαίνει και Πότε μπαίνει;

πριν από 1 χρόνο

mizinamo
mizinamo
Mod

Το their σημαίνει "ο/η/το/οι/τα ... τους", και το χρησιμοποιούμε όταν κάτι ανήκει σε "αυτούς, αυτές, αυτά".

Το own σημαίνει "δικό", έτσι "their children" = τα παιδία τους, "their own children" = τα δικά τους παιδία.

πριν από 1 χρόνο

Snakes37

Δε μου λες, το their , το her , το your ,το our πως μπορώ να τα θυμάμαι, ξεχωρίσω τι έννοιά έχει το κάθε ένα? Γιατί μερικα απο Αυτά ξεχνώτα. Κάποια συμβουλή;; ή μόνο με εξάσκηση..

πριν από 2 εβδομάδες

OEXV4

Το δευτερο και το τριτο ειναι σωστα. Θελει και τις δυο απαντησεις.

πριν από 1 χρόνο

NikolArkou

Ειναι ολα λάθος. Ετσι βγάζει

πριν από 1 χρόνο

dou72

Ολα τα βγάζει λαθος κολλησε?

πριν από 1 χρόνο

maria62g

Όλες οι απαντήσεις βγαίνουν λάθος

πριν από 1 χρόνο

Konstantin716578

Εγώ εγραψα their children και μου το πήρε για σωστό

πριν από 1 χρόνο