1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Tschüss."

"Tschüss."

Çeviri:Güle güle.

December 17, 2015

16 Yorum


mehmetsahin.

Görüşürüz eklenmeli bence


biwicik

allahaısmarladık yazmışlar ya :D güle güle, görüşürüz kabul edilmeli


Aliye769083

Gule gule kabul olunuyo zaten


merzgzel

Kardeş, nedense Duolingo burada "bis bald" görüşürüz demek diye almış bana mantıksız geldi ama :/


onatenver

bence bu tür veda kalıplarında görüşürüz, hoşça kal, güle güle, bay bay kabul edilmeli sonuçta demek istenilen farklı bir şey yok.


ProPingPong

Bay Bay dışında(çünkü o İngilizce aslında) dediklerinin hepsi kabul edilmeli.Hepsi aynı anlamı ifade ediyor.Sırf bunun yüzünden İngilizcede kaç hata yapmıştım yeni başladığımda...Benim gibi düşünen başkaları da varmış.


SercanKaragoz

Bay bay (bye bye) Türkçe bir kelime değil. İngilizceden dilimize geçip kullanılmaya başlanmıştır. Doğal olarak 'tschüss'e güle güle, hoşça kal, görüşürüz gibi Türkçe karşılıklar önerilmelidir, eğer önerilecekse.

Bu arada aklımıza gelen her vedalaşma öbeklerini yazıyoruz ama hepsinin Almancada farklı karşılığı olabilir. İyi günler demek farklı, görüşürüz demek farklı.


merzgzel

Teşekkürler benim de aklıma bu takılmıştı beni ve diğer insanları aydınlattınız :)


xdfxdxdxd

Bay bay yazdım kabul etmedi nasıl iş anlamadım


FeyzaKo1

görüşürüz neden olmuyor da güle güle oluyor


lwe770080

allaha ısmarladık dedim kabul etmedi


cclicker00

gorusuruz yazdım olmadı


sarah967092

hoscakal ile ayni anlamda gule gule.zaten gule gule neki cok sacma


Gio814338

Hoscakali kabul etmedi :)))))


Cemkarca

bu ❤❤ çocu yüzünden 1 tane anlış yaptım annesini sikim böyle uygulamanın

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.