"Він їсть рибу."

Переклад:He eats fish.

December 17, 2015

7 коментарів
Це обговорення закрито.


aMfP14

може “a fish” все таки?


Lex446552

The fish має бути, ми неможемо говорити одна риба, це як з цукром. Але чому тут немає не розумію


0YY42

Чому ми не ставимо артикль перед fish?


Lex446552

Чому без артикля the? Це ж незлічувана множина?


QIRIM.YOUNG

Hey Anhelina!

It looks like you were testing something in previous messages writing Fghjkll or Dfff, so I have cleared it if you don't mind. ❤️


anasta29.21

А чого без артикля (a)? Це ж однина. Чи иоже це незліченний іменник?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.