"Вінїстьрибу."

Переклад:He eats fish.

2 роки тому

7 коментарів


kylasom

чому "he eats this fish" правильно? він може впринципі їсти рибу, а не конкретно цю

2 роки тому

Viktor_Humeniuk

This?! Як це можливо?

2 роки тому

pavelmatya1

З "this" я теж не згоден. Чи не могли б пояснити? Може малось на увазі "the fish" замість "this fish". В такому разі варіант міг би бути правильний.

2 роки тому

Oksana25436

чому the а не а? як тлжі хрозуміти який артикль ставити?

5 місяців тому

aMfP14

може “a fish” все таки?

6 місяців тому

OlhaShapov

Так само не розумію чому "this". Плясніть будь ласка.

9 місяців тому

0YY42
0YY42

Чому ми не ставимо артикль перед fish?

4 тижні тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.