1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Він їсть рибу."

"Він їсть рибу."

Переклад:He eats fish.

December 17, 2015

17 коментарів


kylasom

чому "he eats this fish" правильно? він може впринципі їсти рибу, а не конкретно цю


Oksana25436

чому the а не а? як тлжі хрозуміти який артикль ставити?


aMfP14

може “a fish” все таки?


SabinaTiss

Не погоджуюсь з артиклем the. У реченні сказано "він їсть рибу" а не "він їсть ЦЮ рибу"


pavelmatya1

З "this" я теж не згоден. Чи не могли б пояснити? Може малось на увазі "the fish" замість "this fish". В такому разі варіант міг би бути правильний.


0YY42

Чому ми не ставимо артикль перед fish?


Viktor_Humeniuk

This?! Як це можливо?


GAMER_REPER

ЯКЕ "THE FISH"?!?!? МОЖЕ "A FISH"!!!!!!


60xJ4

Яке "the fish". Виправте будь ласка помилки.


Msb610

Схоже, що тут помилка. Не зрозуміло чому the


xZ0L5

Чому "the"???


6Zsl7

Додаток з помилками, на жаль.


eIW87

Чому "the", а не "a". Там же ж не вказано, що саме цю рибу він їсть.


OlhaShapov

Так само не розумію чому "this". Плясніть будь ласка.


Iryna320441

Чому "the", а не "a"?


D45C4

Маю сумніви щодт своєї помилки )


TLeH16

Не согласна! Почему вдруг "the"??? Дайте кто нибудь ответ!

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.