1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Du bist ein Kind."

"Du bist ein Kind."

Çeviri:Sen bir çocuksun.

December 17, 2015

22 Yorum


HalukManav

"du" kelimesinin telaffuzu sıkıntılı sanırım.


furkan927396

Du yerine Ich neden olmaz ??


sinanGiller

Du=sen, Ich=ben anlaminda kullanildigindan du yerine Ich olmaz :)


Arhan198068

"Çocuk" yerine "çoçuk" yazdım dğru dedi


NedaSuedaSahin

Sanirim yazim yanlışı var diyo bende ja yazicaktim ie yazdim kabul etti


AnlGener

Firen the hooo


Rhagmor

La bende mi sıkıntı var bir şey anlamıyorum Almanca'dan


Gulsum736875

En bastaki soze tiklarsaniz butun cumle gorunecek


furkan927396

Bu cumledeki du ile Ich arasindaki fark ne


Aya11622

Du=Sen demek ama Ich=Ben demek.


Aya11622

Du=Sen Ich=Ben demek


orcunozbay35

neden almancada extradan bist diye olmak fiili kullanılıyor? ingilizcede Be fiillerinde olmak diye ekstradan konmuyordu. he is be doctor diye birşey yok mesela. almancada neden bu var açıklarmısınız?


KutayAp

İngilizce “to be” fiili olmak anlamına gelmektedir. Ayrıca “to be” fiili kişiye göre çekimlenerek cümlede yardımcı fiil olarak kullanılır. Yani "to be" kullandığımız "am,is,are" oluyor. Burada "bist" yani olmak fiili ingilizce'de ki "You" zamirine gelen "are" görevinde. Önceden Duolingo'da Almanca Kursu Türkçe değildi o zamanlarda Duolingo'dan Almanca öğrenenler bilir. "Du" "You" ile eşleşirken "Bist" ise "Are" ile eşleşirdi.


furkan927396

Ich bist ein kind olsaydi nasil telafuz cikardi...


Aya11622

Ben bir cocugum olmaz mıydı?


sinanGiller

Ich bin ein kind, olur o zaman


Raluca200079

Ben bu dili bayağı sevdim. Bu sene okulda çok işime yarar


geldebakSo

Uygulama beni cocuk ta yaptin

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.