1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Du bist ein Kind."

"Du bist ein Kind."

Çeviri:Sen bir çocuksun.

December 17, 2015

21 Yorum


HalukManav

"du" kelimesinin telaffuzu sıkıntılı sanırım.


Kumsal...

Nein, es ist nicht lästig.


furkan927396

Du yerine Ich neden olmaz ??


sinanGiller

Du=sen, Ich=ben anlaminda kullanildigindan du yerine Ich olmaz :)


refik459069

Ich:Ben birinci tekil.du:sen ikinci tekil zamirolduğu için


Zehra81352

Ben de onu öğrenmeye geldim


Gulsum736875

En bastaki soze tiklarsaniz butun cumle gorunecek


Arhan198068

"Çocuk" yerine "çoçuk" yazdım dğru dedi


NedaSuedaSahin

Sanirim yazim yanlışı var diyo bende ja yazicaktim ie yazdim kabul etti


ranaqq

Ben bu dili bayağı sevdim. Bu sene okulda çok işime yarar


AnlGener

Firen the hooo


Rhagmor

La bende mi sıkıntı var bir şey anlamıyorum Almanca'dan


furkan927396

Ich bist ein kind olsaydi nasil telafuz cikardi...


furkan927396

Bu cumledeki du ile Ich arasindaki fark ne


bayan_ingilizce

N'olur kafayı sıyıracam bu ilk öğretilen şey du sen ich ben er sie es o demek... ;I


geldebakSo

Uygulama beni cocuk ta yaptin


MustafaEsa19

Ben almanca ustasıyım

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.