"Du bist ein Kind."

Çeviri:Sen bir çocuksun.

December 17, 2015

20 Yorum


HalukManav

"du" kelimesinin telaffuzu sıkıntılı sanırım.

December 17, 2015

FurkanErde624998

biraz kolay

March 13, 2017

Arhan198068

"Çocuk" yerine "çoçuk" yazdım dğru dedi

January 14, 2017

NedaSuedaSahin

Sanirim yazim yanlışı var diyo bende ja yazicaktim ie yazdim kabul etti

July 6, 2018

AnlGener

Firen the hooo

May 7, 2017

Rhagmor

La bende mi sıkıntı var bir şey anlamıyorum Almanca'dan

May 14, 2017

Gulsum736875

En bastaki soze tiklarsaniz butun cumle gorunecek

January 5, 2018

semih778104

Biliyoruz herhale

February 11, 2019

furkan927396

Du yerine Ich neden olmaz ??

October 13, 2018

nefise161083

Ich "(ben)"du (sen)

November 30, 2018

furkan927396

Bu cumledeki du ile Ich arasindaki fark ne

October 13, 2018

Aya11622

Du=Sen demek ama Ich=Ben demek.

June 18, 2019

Aya11622

Du=Sen Ich=Ben demek

June 18, 2019

orcunozbay35

neden almancada extradan bist diye olmak fiili kullanılıyor? ingilizcede Be fiillerinde olmak diye ekstradan konmuyordu. he is be doctor diye birşey yok mesela. almancada neden bu var açıklarmısınız?

September 5, 2017

KutayAp

İngilizce “to be” fiili olmak anlamına gelmektedir. Ayrıca “to be” fiili kişiye göre çekimlenerek cümlede yardımcı fiil olarak kullanılır. Yani "to be" kullandığımız "am,is,are" oluyor. Burada "bist" yani olmak fiili ingilizce'de ki "You" zamirine gelen "are" görevinde. Önceden Duolingo'da Almanca Kursu Türkçe değildi o zamanlarda Duolingo'dan Almanca öğrenenler bilir. "Du" "You" ile eşleşirken "Bist" ise "Are" ile eşleşirdi.

January 19, 2018

semih778104

L

February 11, 2019

furkan927396

Ich bist ein kind olsaydi nasil telafuz cikardi...

October 13, 2018

Aya11622

Ben bir cocugum olmaz mıydı?

June 18, 2019

Raluca200079

Ben bu dili bayağı sevdim. Bu sene okulda çok işime yarar

July 29, 2019

geldebakSo

Uygulama beni cocuk ta yaptin

August 16, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.