Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Du bist ein Kind."

Çeviri:Sen bir çocuksun.

2 yıl önce

12 Yorum


HalukManav

"du" kelimesinin telaffuzu sıkıntılı sanırım.

2 yıl önce

FurkanErde624998

biraz kolay

1 yıl önce

Arhan198068

"Çocuk" yerine "çoçuk" yazdım dğru dedi

1 yıl önce

NedaSuedaSahin

Sanirim yazim yanlışı var diyo bende ja yazicaktim ie yazdim kabul etti

3 ay önce

AnlGener

Firen the hooo

1 yıl önce

Rhagmor

La bende mi sıkıntı var bir şey anlamıyorum Almanca'dan

1 yıl önce

orcunozbay35

neden almancada extradan bist diye olmak fiili kullanılıyor? ingilizcede Be fiillerinde olmak diye ekstradan konmuyordu. he is be doctor diye birşey yok mesela. almancada neden bu var açıklarmısınız?

1 yıl önce

KutayAp

İngilizce “to be” fiili olmak anlamına gelmektedir. Ayrıca “to be” fiili kişiye göre çekimlenerek cümlede yardımcı fiil olarak kullanılır. Yani "to be" kullandığımız "am,is,are" oluyor. Burada "bist" yani olmak fiili ingilizce'de ki "You" zamirine gelen "are" görevinde. Önceden Duolingo'da Almanca Kursu Türkçe değildi o zamanlarda Duolingo'dan Almanca öğrenenler bilir. "Du" "You" ile eşleşirken "Bist" ise "Are" ile eşleşirdi.

8 ay önce

Gulsum736875

En bastaki soze tiklarsaniz butun cumle gorunecek

9 ay önce

furkan927396

Du yerine Ich neden olmaz ??

2 gün önce

furkan927396

Ich bist ein kind olsaydi nasil telafuz cikardi...

2 gün önce

furkan927396

Bu cumledeki du ile Ich arasindaki fark ne

2 gün önce