Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ein Mensch"

Çeviri:Bir insan

2 yıl önce

10 Yorum


humetin

Der Mensch - Ein Mesch

1 hafta önce

eda907931

Ein ve eins ayirimini ne zaman kullanmamiz gerekiyor?

1 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

eins bir nesneden önce kullanılmaz

1 yıl önce

jack319969

eins yok eine var benim bildigim erkekler icin ein bayanlar icin eine sanirim

1 ay önce

Yasemin507077
  1. defa olmadı 2.de ise oldu biraz almanca biliyorum.
1 yıl önce

Yasemin507077

Sakın çevirisini söylemeyin size yazan kelimenin okunuşunu diyorrr.Bazıları mal gibi Türkçe'sini söylüyor resmen salakça.

1 yıl önce

BeratCitak

ein ne demek

7 ay önce

Rock_Roll

Başka zaman ''ein'' kullanılan kelimelerin çevirisine ''bir'' yazmadan yazdığımda kabul ediyordu. Burada neden etmiyor ?

1 yıl önce

darthvader135

Arkadaşlar şimdi bu sözcük kadınları da kapsıyor mu? Çevirisinde 'insan' yazılmış ancak altında da eril yazılmış.Biri açıklayabilir mi?

2 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

eril olan dilbilgisi açısında cinsiyet. mesela "masa" da eril

1 yıl önce