Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ein Mensch"

Çeviri:Bir insan

0
2 yıl önce

10 Yorum


humetin

Der Mensch - Ein Mesch

0
Cevap ver1 hafta önce

eda907931

Ein ve eins ayirimini ne zaman kullanmamiz gerekiyor?

-2
Cevap ver1 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

eins bir nesneden önce kullanılmaz

1
Cevap ver1 yıl önce

jack319969

eins yok eine var benim bildigim erkekler icin ein bayanlar icin eine sanirim

0
Cevap ver3 hafta önce

Yasemin507077
  1. defa olmadı 2.de ise oldu biraz almanca biliyorum.
-2
Cevap ver1 yıl önce

Yasemin507077

Sakın çevirisini söylemeyin size yazan kelimenin okunuşunu diyorrr.Bazıları mal gibi Türkçe'sini söylüyor resmen salakça.

-2
Cevap ver1 yıl önce

BeratCitak

ein ne demek

-2
Cevap ver7 ay önce

Rock_Roll

Başka zaman ''ein'' kullanılan kelimelerin çevirisine ''bir'' yazmadan yazdığımda kabul ediyordu. Burada neden etmiyor ?

-3
Cevap ver1 yıl önce