1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Ein Mensch"

"Ein Mensch"

Çeviri:Bir insan

December 17, 2015

8 Yorum


UurArslan241743

Valla kelimiyi binkere tekrar etsemde olmadi :(


sadece.birisi

Konuşma sorularında etrafta gürültü olmamasına,net ve akıcı konuşman lazım


Ceylan488169

Üç kere bir insan dedim yine anlamadi bende anlamadim giti


sadece.birisi

Türkçesini söylemek değil amaç.Amaç aynısını tekrar etmek


0jWY6

Telaffuz berbat


eyda203491

Ein buyuk harfle olmadigi icin yanlış diyor ein in e sini ben nasil buyuk yapicam anlamadim.


EylulKura

Mensch acaba ingilizcedeki "people" gibi birşey mi?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.