1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Sie ist ein Kind."

"Sie ist ein Kind."

Çeviri:O bir çocuktur.

December 17, 2015

38 Yorum


rasitsariyar

Şimdi almancada er ingilizcede he gibi , sie ise she gibi değil mi?


sawashian

Zaten sayfanın başında Duolingo açıklama yapmış:

Almanca / Türkçe

ich bin - Ben ...m

du bist - sen ...sin

er ist - o (eril) …dir

sie ist - o (dişil) …dir

es ist - o (nötr) …dir

wir sind - biz ...iz

ihr seid - siz (çoğul, resmi değil) ...siniz

sie sind - onlar …dirler

Sie sind - siz (resmi) …siniz


_Gulsum_

Çook teşekkür ederiz!!! Ne iyi ki yazdınız!!! ALLAH razı olsun!


ElikoCavdz

Hmm teşekkür ederiz (^~^)


HalukManav

Dediğiniz doğru ancak eksik. Çünkü "sie" özne olarak birden fazla anlama daha gelmekte.


SteffiBookworm-

O bir çocuk. - Sie ist ein Kind.
Siz bir çocuksunuz. - Sie sind ein Kind.
Onlar çocuklar. - Sie sind Kinder.
Burada sadece "Sie ist ein Kind." doğru cünkü bu cümlede "o" var.


saKln1

Evt aynen öyle


almila186715

Aynen oyle kardesim


mericalpaslan

Almanca kökenli sie kelimesi Türkçede o, onlar anlamına gelir. Sie kelimesi yazıda kullanılırken “S” harfi büyük kullanılırsa bu haliyle siz anlamına karşılık gelir.


Kbra366833

Almancada o ve onlar aynı kelimede karşılık buluyor? Tekil çoğul ayrımı yokmu


SteffiBookworm-

Almancada tekil çoğul ayrımı var:

O = er, sie, es
Er/Sie/Es ist ein Kind

Onlar = sie
Sie sind Kinder

Siz = ihr ve Sie
Ihr seid Kinder
Sie sind ein Kind


nurseda_2003

onlar çocuk demek olması gerekiyor göz atın


aysenur244117

Sie = siz sie= o (k)


SummerMabel

Ein ya da eine nasil kullaniliyor?


NeinNeinne4

Ein erkeklee için eine kadınlar için kullanılır


Mehmet6612

Sie ist ein kind Türkçe Anlamı O bir çocuktur


NecdetRebe3

Söyleyişi çok karmaşık sanki aynı anda söylenmiş gibi


NecdetRebe3

(Siz siz olun derse odak verin çalışın) Yanlız çok güzel Almanca diyen beğensin


MTXS9m

Sie ist ein Kind O bir çocuktur


Cagri530066

Beni takip edip cikarmisiniz gorev var da


saTarlabol

almanca tahmin ettiğimden kolaymış :)


batu478609

İst ile bist farki nedir


ysra720630

Gençler du neydi


Deniz035

Sie cumle basinda olunca sie olarak mi Sie olarak mi kullanildigini nasil anlayacagiz acaba ?


Selcen_Ozturk

anlayamayiz ama Sie olursa "Sie sind" olur


emirhanaya3

İyide kız olduğu için o bir kız çocuktur olmiycakmi


ozlm_oztkn

Ein degil de eninen olması gerekmiyor mu


Selcen_Ozturk

sein (ist yani) fiili yalın hal ile kullanılır yani Nominativ. Bu da "ein" oluyor


SefaTrkolu1

Bizdeki merhaba arapçada marhaba ingilizcedeki hello almancada hallo yani almanca ingilizcenin kabalaşmışı gibi birşey arapçada öyle


Seminim

He she falan Eşittir Alman


Eda581399

Ben bunu yazdim:o bir çocuk sen bir insansın


furkanyb

Sie ifadesini Türkçeye çevirirken o(kız) şeklinde çevirmek gerektiğini düşünüyorum.


TlinGrkem

Sie kızlar için kullanılmaz mı?


Selcen_Ozturk

kızlar çocuk olamıyor mu? :)

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.