"Sie ist ein Kind."

Çeviri:O bir çocuktur.

December 17, 2015

30 Yorum


rasitsariyar

Şimdi almancada er ingilizcede he gibi , sie ise she gibi değil mi?

February 10, 2016

sawashian

Zaten sayfanın başında Duolingo açıklama yapmış:

Almanca / Türkçe

ich bin - Ben ...m

du bist - sen ...sin

er ist - o (eril) …dir

sie ist - o (dişil) …dir

es ist - o (nötr) …dir

wir sind - biz ...iz

ihr seid - siz (çoğul, resmi değil) ...siniz

sie sind - onlar …dirler

Sie sind - siz (resmi) …siniz

August 5, 2017

_Gulsum_

Çook teşekkür ederiz!!! Ne iyi ki yazdınız!!! ALLAH razı olsun!

November 29, 2017

HalukManav

Dediğiniz doğru ancak eksik. Çünkü "sie" özne olarak birden fazla anlama daha gelmekte.

June 11, 2017

SteffiBookworm-

O bir çocuk. - Sie ist ein Kind.
Siz bir çocuksunuz. - Sie sind ein Kind.
Onlar çocuklar. - Sie sind Kinder.
Burada sadece "Sie ist ein Kind." doğru cünkü bu cümlede "o" var.

June 13, 2017

almila186715

Aynen oyle kardesim

March 22, 2016

mericalpaslan

Almanca kökenli sie kelimesi Türkçede o, onlar anlamına gelir. Sie kelimesi yazıda kullanılırken “S” harfi büyük kullanılırsa bu haliyle siz anlamına karşılık gelir.

April 22, 2017

Kbra366833

Almancada o ve onlar aynı kelimede karşılık buluyor? Tekil çoğul ayrımı yokmu

May 25, 2017

SteffiBookworm-

Almancada tekil çoğul ayrımı var:

O = er, sie, es
Er/Sie/Es ist ein Kind

Onlar = sie
Sie sind Kinder

Siz = ihr ve Sie
Ihr seid Kinder
Sie sind ein Kind

May 25, 2017

NecdetRebe3

Söyleyişi çok karmaşık sanki aynı anda söylenmiş gibi

August 20, 2017

nurseda_2003

onlar çocuk demek olması gerekiyor göz atın

June 7, 2017

NecdetRebe3

(Siz siz olun derse odak verin çalışın) Yanlız çok güzel Almanca diyen beğensin

August 20, 2017

Rft173485

Almanca

September 19, 2017

Cagri530066

Beni takip edip cikarmisiniz gorev var da

January 7, 2018

saTarlabol

almanca tahmin ettiğimden kolaymış :)

January 8, 2018

aysenur244117

Sie = siz sie= o (k)

July 21, 2018

batu478609

İst ile bist farki nedir

September 5, 2016

Deniz035

Sie cumle basinda olunca sie olarak mi Sie olarak mi kullanildigini nasil anlayacagiz acaba ?

September 21, 2016

Selcen_Ozturk

anlayamayiz ama Sie olursa "Sie sind" olur

September 21, 2016

ysra720630

Gençler du neydi

January 30, 2017

MMK115

kafam katisdi

February 22, 2017

ozlm_oztkn

Ein degil de eninen olması gerekmiyor mu

August 22, 2016

Selcen_Ozturk

sein (ist yani) fiili yalın hal ile kullanılır yani Nominativ. Bu da "ein" oluyor

August 22, 2016

emirhanaya3

İyide kız olduğu için o bir kız çocuktur olmiycakmi

September 21, 2016

SefaTrkolu1

Bizdeki merhaba arapçada marhaba ingilizcedeki hello almancada hallo yani almanca ingilizcenin kabalaşmışı gibi birşey arapçada öyle

September 21, 2016

Seminim

He she falan Eşittir Alman

September 25, 2016

Eda581399

Ben bunu yazdim:o bir çocuk sen bir insansın

December 19, 2016

furkanyb

Sie ifadesini Türkçeye çevirirken o(kız) şeklinde çevirmek gerektiğini düşünüyorum.

February 16, 2016

TlinGrkem

Sie kızlar için kullanılmaz mı?

December 24, 2015

Selcen_Ozturk

kızlar çocuk olamıyor mu? :)

January 23, 2016
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.