1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "They would have discovered t…

"They would have discovered the answer."

Překlad:Byli by objevili tu odpověď.

December 17, 2015

15 komentářů


Tina847705

'Zjistili odpověď' být nemůže?


Nemesis_NaR

"Zjistili by odpověd" by být mohlo.


llamicka00

Zjistit je spíše find out, než discover


hynek387064

Objevit odoved mi prijde divne, proc ne zjistit?


Inka1423

Prisli by na odpoved - ?


Marian348349

Ani po čtyřech letech duo NEPŘIŠLO na to, že u nás to prostě říkáme takhle :-( evidentně chce odpovědi objevovat


Voyta
Mod
Plus

"Byli by přišli na odpověď", pokud by "discover" znamenalo "přijít na". Ale neznamená.


IngridPolk

V povolených možnostech je i "oni by byli našli tu odpověď". Pak by dle mého mohlo být i "oni by byli přišli na tu odpověď", což se používá asi ještě častěji než "našli".


cadkoiva

taky jsem napsala ony


Jenda-48

"Byli by přišli na odpověď " je dle mého názoru také správná odpověď. Prosím, v čem je chybná či nečeská?


David134499

Oni by na tu odpověď přišli. Proc neuznalo?


Jenda-48

"Byli by objevili tu odpověď." to bere. Ok


chonrec

Proč to nejde "byli by přišli na tu odpověď"


ZdekaSchoo

discovered neznamená přišli

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.