"The patient's condition changes each day."

Çeviri:Hastanın durumu her gün değişiyor.

2 yıl önce

4 Yorum


CRAZYBOYY

neden değişir değil de değişiyor? geniş zamanın şimdiki zaman anlamına geldiğini hiç duymadım şimdiye kadar.

2 yıl önce

Resulcano

Türkçe'deki zaman kayması kuralından ötürü böyle bir durum ortaya çıkıyor.Mesela "Yarın size geliyorum." yapı olarak şimdiki zaman ancak anlam olarak gelecek zaman anlamı olan bir cümle.

1 yıl önce

Shodsor
Shodsor

''her gün hastanın durumu değişiyor'' u neden kabul etmedi?

1 yıl önce

TrzKz
TrzKz

"Hastanın her gün durumu değişiyor" neden kabul etmiyor?

9 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.