"Thepatient'sconditionchangeseachday."

Çeviri:Hastanın durumu her gün değişiyor.

3 yıl önce

8 Yorum


smailYARIM

"Hastanın durumu her gün değişiyor" oluyor ama "Hastanın durumu her geçen gün değişiyor." olmuyor.

1 ay önce

smailYARIM

XX.XX

1 ay önce

CRAZYBOYY

neden değişir değil de değişiyor? geniş zamanın şimdiki zaman anlamına geldiğini hiç duymadım şimdiye kadar.

3 yıl önce

Resulcano

Türkçe'deki zaman kayması kuralından ötürü böyle bir durum ortaya çıkıyor.Mesela "Yarın size geliyorum." yapı olarak şimdiki zaman ancak anlam olarak gelecek zaman anlamı olan bir cümle.

1 yıl önce

b3rak

hastanın durumu her geçen gün değişiyor neden olmadı

2 yıl önce

smailYARIM

Aynen.

1 ay önce

Shodsor
Shodsor

''her gün hastanın durumu değişiyor'' u neden kabul etmedi?

2 yıl önce

TrzKz
TrzKz

"Hastanın her gün durumu değişiyor" neden kabul etmiyor?

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.