Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The patient's condition changes each day."

Çeviri:Hastanın durumu her gün değişiyor.

0
2 yıl önce

4 Yorum


CRAZYBOYY

neden değişir değil de değişiyor? geniş zamanın şimdiki zaman anlamına geldiğini hiç duymadım şimdiye kadar.

0
Cevap ver2 yıl önce

Resulcano

Türkçe'deki zaman kayması kuralından ötürü böyle bir durum ortaya çıkıyor.Mesela "Yarın size geliyorum." yapı olarak şimdiki zaman ancak anlam olarak gelecek zaman anlamı olan bir cümle.

0
Cevap ver1 yıl önce

Shodsor
Shodsor

''her gün hastanın durumu değişiyor'' u neden kabul etmedi?

0
Cevap ver1 yıl önce

TrzKz

"Hastanın her gün durumu değişiyor" neden kabul etmiyor?

0
Cevap ver7 ay önce