1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "January and February are mon…

"January and February are months of the year."

Překlad:Leden a únor jsou měsíce v roce.

December 18, 2015

6 komentářů


paweru

Napsal jsem to stejně jako je uvedený vzor, jen by mě zajímalo, jestli se dá napsat i "jsou měsíce roku"

January 19, 2016

topok

Jde. Vyzkoušeno.

February 13, 2016

Janule28

Mne to nevzalo-jsou měsíce roku

November 1, 2018

MALDY0007

Doporučuji tuhle písničku https://www.youtube.com/watch?v=v608v42dKeI

March 25, 2017

MirkaEberlov

V předchozím cvičení bylo zdůvodněno, proč nemůže být ve větě "Týden není měsíc" určitý člen. Operovalo se s "konkrétním" týdnem a měsícem. Je to asi blbost, protože pak by určitý člen nemohl být ani tady? Protože leden a únor jsou měsíce KAŽDÉHO roku... Asi použití členů nikdy nepochopím úplně...

April 8, 2019

kuba_kloudyy

that is so egoistik

July 16, 2019
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.