"January and February are months of the year."

Překlad:Leden a únor jsou měsíce v roce.

December 18, 2015

7 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


paweru

Napsal jsem to stejně jako je uvedený vzor, jen by mě zajímalo, jestli se dá napsat i "jsou měsíce roku"


Janule28

Mne to nevzalo-jsou měsíce roku


MirkaEberlov

V předchozím cvičení bylo zdůvodněno, proč nemůže být ve větě "Týden není měsíc" určitý člen. Operovalo se s "konkrétním" týdnem a měsícem. Je to asi blbost, protože pak by určitý člen nemohl být ani tady? Protože leden a únor jsou měsíce KAŽDÉHO roku... Asi použití členů nikdy nepochopím úplně...


Jiri_P

Napsal jsem "..měsíce tohoto roku", tak jak napovídá vzor. Nevzalo..


marierozho

Úkolem bylo napsat co slyším. A to bylo v angličtině ne česky


Mirka431958

Mohlo by být ...of the year= v tomto roce? Jako v předchozích překladech?


ZdekaSchoo

ne, jakých předchozích překladech?, nejsou tady žádné překlady, kde by bylo uznáváno v tomoto roce

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.