"Як ви можете визначити поняття "успіх"?"

Переклад:How can you define the notion of success?

2 роки тому

4 коментарі


VadimRomanko

How do you define success? - Як ви визначаєте успіх?

How can you define success? - Я ви можете визначити успіх?

Звичайно буде майже те саме, якщо перекладати не точно, но навіщо це потрібно?

2 роки тому

Sasbas

Чому опускаються слова "можете" і "поняття"?

2 роки тому

mag_svyatoslav

How can you define the notion of success? - ще прийнятий варіант

2 роки тому

Dmy_S
Dmy_S

Геть не зрозуміло, на підставі якого правила наполягається на 2 варіанті. Припущення і реальний факт - це хіба одне і теж, навіть в англійській?

1 рік тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.