1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Як ви можете визначити понят…

"Як ви можете визначити поняття "успіх"?"

Переклад:How do you define success?

December 18, 2015

6 коментарів


VadimRomanko

How do you define success? - Як ви визначаєте успіх?

How can you define success? - Я ви можете визначити успіх?

Звичайно буде майже те саме, якщо перекладати не точно, но навіщо це потрібно?


Sasbas

Чому опускаються слова "можете" і "поняття"?


mag_svyatoslav

How can you define the notion of success? - ще прийнятий варіант


DmitriyTar9

how do you define success? як визначити успіх? ні яких тобі "можете" та "поняття" - дурня якась


Dmy_S

Геть не зрозуміло, на підставі якого правила наполягається на 2 варіанті. Припущення і реальний факт - це хіба одне і теж, навіть в англійській?


Dmy_S

О! Нарешті з'явився варіант, що збігається з оригіналом:
How can you define the notion of success?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.