"Sen ürün ithal edersin."

Çeviri:You import products.

2 yıl önce

4 Yorum


Kerim343798

genel ifade için çoğul isim kullanılmalı hatası verdi you import product için.. İngilizce'den çeviri yaptığımızda products da sen ürünler ithal edersin olmaz mı ? ürün ithal edersin ile ürünler ithal edersin arasındaki farkı nasıl anlayacağız o halde. teşekkür ederim

2 yıl önce

mizinamo
mizinamo

comment/1632177 okuyun lütfen.

İngilizce ve Türkçe, çoğulu aynı şekilde kullanmaz.

2 yıl önce

Kerim343798

Teşekkürler

2 yıl önce

TuranKST

S takisi koymadim kabul etmedi

5 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.