1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Ми читаємо ввечері."

"Ми читаємо ввечері."

Переклад:We read in the evening.

December 18, 2015

14 коментарів


DmitriyNic1

Для чого тут артикль the, адже не прише, що ми читаємо цього вечора?


IamSociable

Артикль вживається для уточнення, але він не завжди вказується у перекладі.


nasqoka1

значить, в цьому випадку вживати артикль the не обов'язково?


HennadiiKozyr

we are reading tonight - хіба не варіант?


Nordry

Цей варіант означає, що саме зараз надворі вечір (адже "tonight" це саме сьогоднішній вечір) і саме у даний момент ми читаємо.


Vova_Scorpion

Я про це тоже волію спитати!


Nat.Hrom

We read in evening - чому неправильно? Чому потрібно артикль the? Поясніть, будь ласка


Olegalas

а так можна " we read at night" ? хто в курсі?


Nordry

Ні, у цьому випадку "night" не може вживатися у значенні слова "вечір".


Iwan_Lviv

Підкажіть будь-ласка, хто знає, чому "at night" в даному випадку не може вживатися ???


UlianaKozyr

Night - це ніч


nasqoka1

Я прочитала коментарі і все одно не зрозуміла, чому вживається артикль the? В контексті мається на увазі, що ми читаємо по вечорах, а не "цього вечора ми читаємо". Буду вдячна, якщо хтось розжує мені що до чого.


marvelcyber

Tonight сьогодні ввечері In the evening ввечері

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.