1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Did you follow your brother?"

"Did you follow your brother?"

Traducere:Tu l-ai urmărit pe fratele tău?

December 18, 2015

8 comentarii


RodicaMiha7

Deja începe să mă enerveze faptul că mă depunctează doar pentru ca am inversat locul cuvintelor intr-o propoziție sau pentru că nu am adăugat un pronume care oricum se subînțelege ori pentru nimicuri de genu acesta!!! Şi m-am săturat să raportez "o problemă " pentru că se pare că n-o evaluează nimeni!!!

December 18, 2015

daniela352789

Eu am scris :Ți ai urmărit fratele?si mi a dat ca i bine.

January 13, 2016

Agrigoroai

Mergea mai bine "ti-ai urmat"...

February 13, 2016

PriboiGabr

"Tu ți-ai urmărit fratele" e corect?

January 9, 2018

ctlin515926

???

June 21, 2017

virgil_48

Nu sunt verbe diferite "a urmari " si "a urma"?

May 25, 2018

ion.simon

Did you falliw your brother?

January 7, 2019

IonelCiobo

Dar, "L-ai urmărit pe frate-tu?" ?

July 13, 2019
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.