Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Saygı bedava değildir."

Çeviri:Respect is not free.

2 yıl önce

7 Yorum


Selminn

respect is not for free?

2 yıl önce

sertanalidikli

ben de for free dedim kabul etmedi

2 yıl önce

Gohikan
Gohikan

Orada kafa karışıklığı yaratan, bizim "bedava" demiş olmamız. Cümlede bir sorun yok. Şöyle ki, mesela "öyle bedavadan sıranın önüne geçmek yok!" cümlesinde de görebileceğimiz gibi "bedava"nın anlamı bizim dilimizde de parayla ilişkili değildir. Dolayısıyla cümle doğrudur.

11 ay önce

yesim.achir

Cumlenin basina the respect is not free dedim olmadi

2 yıl önce

SuA744418

The respect is not free.?

8 ay önce

zynpbnr

respect is not costless?

1 yıl önce

Emredmrc2

Paradan bahsetmiyoruz sanırım burada yani saygı zor kazanılır elde etmesi zordur gibi anlamlardan bakmak lazım.

4 ay önce