"Auf Wiedersehen, David."

Çeviri:Hoşça kal, David.

December 18, 2015

21 Yorum

Önce en önemli yazışma dizisi

Resulcan12

Hoşça kalın,David olmaz Hoşça kal,David olmalı

October 2, 2016

sena114438

Bu soru ilk çıktığında hoşçakal david dedim kabul etmedi ikinci kez çiktı yine aynısını dedim kabul etti duolingoda bi hata var

July 20, 2017

sla360820

Haklısın

June 5, 2019

merve5529

Hoşça kal David yazinca dogru çıkıyor

July 3, 2019

irfaner

auf wiedersehen çevirisinde görüşürüz olmaz mı?

December 18, 2015

SedaBursa

wieder tekrar demek tekrar gorusmek uzere oluyo

November 24, 2016

zgrDenli

wieder tekrar sehen görüsmek tekrar görüsmek üzere neden yanlis

December 15, 2016

ricardoqua621024

Hoscakal david yazdigimi kabul etmedi Allahaismarladik david mis dogrusu yayalim jakfhskfkwjekfjksjfkwjf

December 8, 2017

merve5529

Hoşça kal david yazinca dogru cikiyor

July 3, 2019

dumbellboy

:)))))

June 29, 2016

jahrein

Auf ne diye kullanılmış

April 23, 2017

Gameboy476200

Bu kalıptır böyle ezberlicen

June 8, 2017

T.Mete
May 13, 2017

heco13

yukarıdaki çeviriyi doğru yapmama rağmen yanlış dediniz.

May 23, 2017

sleyman330596

Hoşçakal davut niye kabul edilmiyor lütfen düzeltin :P

August 2, 2017

TheDeathLord

Resmen affedersin diyor :D anlamı da aynı olsaydı ezberlemesi daha kolay olurdu

August 15, 2017

NeinNeinne4

harbi :d

September 7, 2019

BeratCitak

hallo

December 29, 2017

ricardoqua621024

"Hoscakal david" yazdigimi kabul etmeyip dogrusunun "Allahaismarladik david "oldugunu soyluyor saka mi bu

January 1, 2018

VolkanDURMUS

Tekrar Görüşmek Üzere, David. doğru olmalı, düzeltilmesi gerekiyor.

January 3, 2018

Ouzhan267966

Bu kelime bitişik te yazilabiliyor

July 22, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.