Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Sie ist jemand."

Çeviri:O birisi.

0
2 yıl önce

3 Yorum


orde90
orde90

O herhangi biri. olmaz mı?

0
Cevap ver2 yıl önce

mizinamo
mizinamo

O anlamı için "irgendjemand" daha uygun.

2
Cevap ver2 yıl önce

mertingen

belki amanca olarak mantıklı olabilir cümle ama türkçe'de o birisi niye diyelim ki? sanki cümlenin devamı olması gerekiyor gibi. biraz saçma olmuş bu..

0
Cevap ver1 yıl önce