1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Sie ist jemand."

"Sie ist jemand."

Çeviri:O birisi.

December 18, 2015

8 Yorum


UmutGcmn

türkçesi manasız


LeventErel13

Tartışma bitti...


orde90

O herhangi biri. olmaz mı?


mizinamo

O anlamı için "irgendjemand" daha uygun.


mertingen

belki amanca olarak mantıklı olabilir cümle ama türkçe'de o birisi niye diyelim ki? sanki cümlenin devamı olması gerekiyor gibi. biraz saçma olmuş bu..


Ertanzgr

Örn: O bir şey değil, o birisi.

Bir eylemin doğal olarak ya da insan dışında bir faktör tarafından gerçekleşmediğini, birisi tarafından yapıldığını açıklamak için kullanılabilir.


GirayYolcu

sie vardı büyük Sie yoktu var de di niyese


Zeynep92512

Sie ist jemand :o birisi, yazıyorum yanlış diyor. Doğru cevaba, o birisi diyor. Hayret

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.