1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Es ist niemand da."

"Es ist niemand da."

Çeviri:Burada hiç kimse yok.

December 18, 2015

11 Yorum


Rmeysa578343

Burada kimse yok cümlesi niye kabul değil ya


Ethemy

Hickimse dogru olan


orde90

orada kimse yok olmaz mı?


mizinamo
  • Orada kimse yok
  • Burada kimse yok
  • Kimse yok

üçü de olabildiği düşünüyorum.


Cemalzdemi

Doğru söylüyorsun...


eakdemir08

orada kimse yok dedim kabul etmedi. komedi.


Tun914030

Olumsuzluk bildiren (nicht, kein gibi) kelimeler olmadan olumduzluk belirten cumle, bir ilk...


vefa475773

Da - anlamı , orada deģil mi


improtheater

Da|sein bedeutet zu Hause sein/im Büro sein ... Es ist niemand da = es ist niemand anwesend

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.