"Wir haben Tee sowie Kaffee."

Çeviri:Hem çayımız hem kahvemiz var.

December 18, 2015

15 Yorum


mkarabiy

"hem çayımız hem DE kahvemiz var" kabul edilmeli bence.

December 20, 2015

mizinamo

Lütfen rapor edin.

December 20, 2015

ffff86741

Wuu

June 9, 2019

B.S.Aven

''Hem kahvemiz hem çayımız var'' ile bunun ne farkı var? O_o İkisi de aynı değil mi?

February 2, 2016

mizinamo

Duolingo'nun cümlesinde çay birinci olduğundan çevirinde de çay birinci olmalı.

February 2, 2016

B.S.Aven

Peki, tekrar bakınca farkettim neden doğru kabul edilmediğini. Teşekkürler =D

February 2, 2016

HalukErkan

Bizim çayımızda kahvemizde var - doğru kabul edilmeliydi.

August 17, 2016

Momo.Reza

"Bizde hem çay var hem kahve" can we omit the second var?

January 7, 2016

Rmeysa578343

Sowie kelimesini anlamadım :D

August 7, 2017

TieBreaker1

Tersi de olabilir

September 8, 2019

TieBreaker1

Hatalı

September 8, 2019

orde90

kahvemiz kadar çayımız da var?

December 18, 2015

mizinamo

Eğer doğru anladısam, "Wir haben so viel Tee wie Kaffee" yazdınız.

December 19, 2015

orde90

Evet aslında yazdığım cümle o anlama da gelebiliyor ama da biraz farklı bir anlam katıyor.

Kahvemiz kadar çayımız var. - We have tea as much as coffee.
Kahvemiz (olduğu) kadar/gibi çayımız da var. - We have tea as well as coffee.

December 19, 2015

mizinamo

A, bu kalibi bilmedim.

"sowie", "and (also)" anlamı geliyor.

"both ... and ...", "sowohl ... als auch ..." olur.

"X as well as Y" için belki hem "X sowie Y" hem de "sowohl X also auch Y" uygun.

December 19, 2015
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.