"Wir haben Tee sowie Kaffee."

Çeviri:Hem çayımız hem kahvemiz var.

2 yıl önce

12 Yorum


mkarabiy

"hem çayımız hem DE kahvemiz var" kabul edilmeli bence.

2 yıl önce

mizinamo
mizinamo

Lütfen rapor edin.

2 yıl önce

B.S.Aven
B.S.Aven

''Hem kahvemiz hem çayımız var'' ile bunun ne farkı var? O_o İkisi de aynı değil mi?

2 yıl önce

mizinamo
mizinamo

Duolingo'nun cümlesinde çay birinci olduğundan çevirinde de çay birinci olmalı.

2 yıl önce

B.S.Aven
B.S.Aven

Peki, tekrar bakınca farkettim neden doğru kabul edilmediğini. Teşekkürler =D

2 yıl önce

HalukErkan
HalukErkan

Bizim çayımızda kahvemizde var - doğru kabul edilmeliydi.

2 yıl önce

Momo.Reza
Momo.Reza

"Bizde hem çay var hem kahve" can we omit the second var?

2 yıl önce

Rmeysa578343

Sowie kelimesini anlamadım :D

1 yıl önce

orde90
orde90

kahvemiz kadar çayımız da var?

2 yıl önce

mizinamo
mizinamo

Eğer doğru anladısam, "Wir haben so viel Tee wie Kaffee" yazdınız.

2 yıl önce

orde90
orde90

Evet aslında yazdığım cümle o anlama da gelebiliyor ama da biraz farklı bir anlam katıyor.

Kahvemiz kadar çayımız var. - We have tea as much as coffee.
Kahvemiz (olduğu) kadar/gibi çayımız da var. - We have tea as well as coffee.

2 yıl önce

mizinamo
mizinamo

A, bu kalibi bilmedim.

"sowie", "and (also)" anlamı geliyor.

"both ... and ...", "sowohl ... als auch ..." olur.

"X as well as Y" için belki hem "X sowie Y" hem de "sowohl X also auch Y" uygun.

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.