1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Sofern du rennst, brauchst d…

"Sofern du rennst, brauchst du Wasser."

Çeviri:Eğer koşarsan suya ihtiyacın olur.

December 18, 2015

15 Yorum


gorkemgoz

Eğer koşarsan susarsın, seklinde olması gerekmez mi?

November 25, 2016

salih847957

Nein

November 11, 2019, 2:54 PM

orde90

Eğer koşarsan suya ihtiyacın olur.

December 18, 2015

yasinkarak16

eğer koşarsan suya ihtiyaç duyarsın neden yanlış oldu

January 28, 2017

inci0909

Katılıyorum bende öyle yaptım. Acaba duymak kelimesini kulağınla duymak olarak algılamış olabilir mi?

May 20, 2017

BK.Korkmaz

kosarsan suya ihtiyac duyarsın neden olmuyor bende anlamadım

June 13, 2017

Tscudodiquercia

Solange'nin ingilizce karşılığı As long as gibi bir şey dolayısıyla Koştuğun sürece suya ihtiyacın olur mantıklı.

July 12, 2017

GhostAlexMercer

Koşarsan susarsın işte da!

August 6, 2017

ICouldntFind

Sofern kelimesinin eger anlamina geldigini belirtiyor

June 12, 2019

ea6161

Saçma bir cümle devrik olmuş.

October 2, 2016

Eluvian_

Yukarıda iki tane cümle var, birisi asıl cümle diğeri de yardımcı cümle. Asıl cümle "du brauchst Wasser" ve yardımcı olanı da "Sofern du rennst". Yardımcı cümle, asıl olanın önüne geçerse; asıl cümlenin fiili en öne çıkar ve cümle devrikleştirilir. Yani "sofern du rennst, du brauchst Wasser" cümlesi yanlış olur.

January 28, 2017

Sude_Arslan

koşacaksan da olmaz mı

February 16, 2018

hilallaknci

Eğer sen koşarsan senin suya ihtiyacın olur dedim kabul etmedi

November 25, 2017

KurtulusYi3

Anlam karmasasi var. Eğer koşarsan susarsın.dogru olan bu Suya ihtiyacın olur derken zaman bildimeniz gerek. Ornek koşarken suya ihtiyacin olur.

December 9, 2017

oyadadayli

"Koşarsan susarsın" da karşılamalı

December 13, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.