"Er ist schön, obwohl er alt ist."

Çeviri:Yaşlı olmasına rağmen yakışıklı.

2 yıl önce

25 Yorum


emre1719

"Yaşlı olduğu halde yakışıklı" da bu cümlenin anlamını karşılayan bir cevap değil mi? Obwohl sadece rağmen anlamına mı geliyor?

2 yıl önce

EKYlmaz

Eski olmasına rağmen, güzel anlamına da gelmiyor mu

2 yıl önce

mizinamo
mizinamo

İnsan için eski kullanır mıyız?

2 yıl önce

EKYlmaz

Sadece "Er" insan için değil de mesela maskulin olan her eşya yerine de "Er" kullanılmıyor mu ben mi yanlış hatırlıyorum .

2 yıl önce

mizinamo
mizinamo

Haklısınız.

Mesela "Tisch" ise, "Er (= der Tisch) ist schön, obwohl er alt ist", masa eski.

2 yıl önce

gokhan997213

Bu sekilde kullanabilmek icin once ilk cumlede er nedir onu kullanmak zorundayiz. Yoksa sahis oldugunu kabul etmemiz lazim.

7 ay önce

EKYlmaz

Ama galiba bu deneme sürümü böyle şeyler olması normal :)

2 yıl önce

gokhan997213

Insandan bahsediyor oyuzden insanin eskisi olmaz yaslisi olur

7 ay önce

ozancanceb

"Yaşlı olduğu halde güzel" neden olmaz?

2 yıl önce

humetin

Er ist alt. Er ist schön. Er ist ist alt aber schön. Er ist schön aber alt. Obwohl er alt ist, ist er schön.

11 ay önce

onur256380

Yaşlı ancak yakisikli neden olmadi?

2 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

çünkü aynı anlamda değil

2 yıl önce

glah952171

"Onu sevmesine rağmen, onu terketti"gibi bir cumleyi nasil kurariz cok ugrastim ama kuramadim

1 yıl önce

shamelessgirl

er ist alt olmaz mı?

1 yıl önce

mizinamo
mizinamo

Olmaz. obwohl sonunda, fiil sona gitmeli: obwohl er alt ist.

1 yıl önce

shamelessgirl

Yardımcı cümle asıl cümlenin önüne geçince asıl cümle devrikleştiriliyordu ve asıl cümlenin fiili öne çıkıyordu. Fakat burada yardımcı cümle asıl cümleden sonra gelmiş zaten.

1 yıl önce

Tun914030

İst schön, Obwohl ist er alt.

1 yıl önce

gldwZP
gldwZP

Yaşlı ancak yakışıklı nın olmaması neden

1 yıl önce

Baranrks
Baranrks

Cümle dizilişi kafami cok karıştırdı.

1 yıl önce

BusraLavigne

Özne cümlede her zaman ikinci pozisyonda değil mi, o zaman ''Obwohl er alt ist.'' yanlış oluyor?

2 yıl önce

EKYlmaz

Obwohl'den sonra Nebensatz( yan cümle) geliyor. Yan cümlelerde fiil her zaman sona gelir( Eğer komparativ ve superlativ yok ise).

2 yıl önce

BusraLavigne

Anladım teşekkür ederim.

2 yıl önce

Vusale848878

Baglacli tarafta sıfat ozne ile filin arasinda olur,esas cumlede hep sonda olur

10 ay önce

kardelen607796

Schon nasil yasli oluyor ¿

1 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

cümleyi tersten çevireceksiniz, kelime sıralaması almancada farklı

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.