Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Sen pencereyi kıracaksın."

Çeviri:You will break the window.

0
2 yıl önce

3 Yorum


korayynaim

ya ben bu zaman kalibini anlamadim,niye oncekilerde am,is,are +going to da burada will kullndik

8
Cevap ver2 yıl önce

bilgekaganylmz

Tahminime göre önceden "You are going to break the window" idi, biri "You will break the window" yapıp raporlamış ve bu yüzden böyle olmuş

1
Cevap ver1 yıl önce

asikral

bu planlı ve kesin bir karar degil kesin olan yerde going to kullanılır olay anında ve ihtimal varsa will kullanılıyor.buradada pencereyi kırma ihtimali var o yuzden will kullanıldı

0
Cevap ver2 yıl önce