"Sen pencereyi kıracaksın."

Çeviri:You will break the window.

2 yıl önce

3 Yorum


korayynaim

ya ben bu zaman kalibini anlamadim,niye oncekilerde am,is,are +going to da burada will kullndik

2 yıl önce

bilgekaganylmz

Tahminime göre önceden "You are going to break the window" idi, biri "You will break the window" yapıp raporlamış ve bu yüzden böyle olmuş

1 yıl önce

asikral

bu planlı ve kesin bir karar degil kesin olan yerde going to kullanılır olay anında ve ihtimal varsa will kullanılıyor.buradada pencereyi kırma ihtimali var o yuzden will kullanıldı

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.