Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Eine Ente frisst einen Apfel."

Çeviri:Bir ördek bir elma yiyor.

2 yıl önce

12 Yorum


batuhan142875

Hayvanlar için essen fiili frisst olarak cekimleniyor peki diger fiillerdede fr harflerimi geliyo?

2 yıl önce

MehmetAdar1

Infinitiv fressen Ich fresse Du frisst Er/sie/es/ frisst Wir fressen Ihr fresst Sie fressen cekimi boyledir

2 yıl önce

mrfrk
mrfrk

bu cümlede einen dememizin nedeni ne acaba anlayamadım ?

2 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

Apfel eril (maskülen, der) bir kelime ve burada akkusativ halinde. Bu konu hakkında ipuçları ve notlar dersin içinde mevcut https://www.duolingo.com/skill/de/Akkusativ

2 yıl önce

sonofneptune
sonofneptune

apfelin artikeli der ve artikeli der olan nesneler için bir kelimesi kullanacaksan o da einen olur. -i halinde der den oluyor ein'da einen'e dönüşüyor. die ve das için ein veya eine kullanırsın ama der için einen :)

2 yıl önce

Adafeloz

Artikeli der olan kelimelere einen geliyor, apfel'in de artikeli der

9 ay önce

mrfrk
mrfrk

teşekkür ederim şimdi anladım

2 yıl önce

ArmenArali1

Apfel "at" demek diye öğrendim az önce!! N'oldu şimdi

9 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Apfel - elma Pferd - at

7 ay önce

Edazdemir14

Ben ordek bir elma yiyor dedim kabul etti

7 ay önce

aydinvs
aydinvs

Bir'leri cevirmek gerekmez. (herhangi bir) ordek (herhangi bir) elma yer.

5 ay önce

humetin

Ördek elma yer / yiyor.

4 ay önce