"Eine Ente frisst einen Apfel."

Çeviri:Bir ördek bir elma yiyor.

December 19, 2015

32 Yorum
Tartışma kilitli.


batuhan142875

Hayvanlar için essen fiili frisst olarak cekimleniyor peki diger fiillerdede fr harflerimi geliyo?


MehmetAdar1

Infinitiv fressen Ich fresse Du frisst Er/sie/es/ frisst Wir fressen Ihr fresst Sie fressen cekimi boyledir


cemil413003

Bir elma yedi dedim yanlış kabul edildi cvp yiyor olcakmış. Yedi ile yiyor kelimelerini nasıl çekimleriz?


humetin
  1. Eine Ente hat einen Apfel gefressen = Bir ördek bir elma yedi.

  2. Eine Ente hat den Apfel gefressen = Bir ördek bir elmayı yedi.


smy_erez

Keşke çekimleri de öğretseler


smeyye563258

Bencede ve senin adın ne


aydin898

Bir'leri cevirmek gerekmez. (herhangi bir) ordek (herhangi bir) elma yer.


humetin

Ördek elma yer / yiyor.


Baak549030

Neden die Ente değilde, eine ente ?


mrfrk

bu cümlede einen dememizin nedeni ne acaba anlayamadım ?


sonofneptune

apfelin artikeli der ve artikeli der olan nesneler için bir kelimesi kullanacaksan o da einen olur. -i halinde der den oluyor ein'da einen'e dönüşüyor. die ve das için ein veya eine kullanırsın ama der için einen :)


Selcen_Ozturk

Apfel eril (maskülen, der) bir kelime ve burada akkusativ halinde. Bu konu hakkında ipuçları ve notlar dersin içinde mevcut https://www.duolingo.com/skill/de/Akkusativ


Adafeloz

Artikeli der olan kelimelere einen geliyor, apfel'in de artikeli der


mrfrk

teşekkür ederim şimdi anladım


Edazdemir14

Ben ordek bir elma yiyor dedim kabul etti


zlem683990

Hayvanlarin yemek yemesi demek ( fressen)


redactedname349

PARDON BİR Ördedek elma yiyo


humetin

.. "Ördedek" :)


smeyye563258

Duolingo senin burda ne isin var


smeyye563258

Ve sert davrandiysam ozur dilerim


Serdar309409

Bir ördek elmayı yer dedim ve kabul etti.


Baak549030

Neden eine ente? Die Ente olmazmı? Başka bir cümlede Das insekt frisst Brot diyor


Baak549030

Das insekt diyor, die insekt(bir ördek) demiyor


merCem18

Bu uygulama cok guzel adamim


jmbzeb

"... elmayı yiyor." olması gerekmiyor muydu? Akkusativ?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.