"Sofern es nicht kalt ist, gehen wir essen."

Çeviri:Eğer soğuk olmazsa yemek yemeye gideriz.

2 yıl önce

6 Yorum


deti1959
deti1959

Tükçe cümle aşağıdaki cümleyi daha çok karşılıyor sanıyorum:

Sofern es nicht kalt wird, gehen wir essen.

2 yıl önce

ardorados

söylediğiniz cümlenin tam karşılığı "soğuk olmayacaksa yemeye gideriz" olur. wird kullanılması için gelecek zaman olması gerekir.

1 yıl önce

Eray465541

'Eger soguk olmaz ise yemek yemege gideriz ' Bu tercümenin de kabul olmasi lazım daha doğru bir Türkçe sanirim

5 ay önce

yasinkarak16

bunu hiç anlayamadım lütfen biri açıklayabilir mi

1 yıl önce

ardorados

sofern ile wenn aşağı yukarı aynı anlama geliyor, ama sofern daha az yaygın.

1 yıl önce

__kewe__

...yemege gidelim ( kim ? biz )

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.