"Sofern es nicht kalt ist, gehen wir essen."

Çeviri:Eğer soğuk olmazsa yemek yemeye gideriz.

December 19, 2015

8 Yorum


deti1959

Tükçe cümle aşağıdaki cümleyi daha çok karşılıyor sanıyorum:

Sofern es nicht kalt wird, gehen wir essen.

December 19, 2015

ardorados

söylediğiniz cümlenin tam karşılığı "soğuk olmayacaksa yemeye gideriz" olur. wird kullanılması için gelecek zaman olması gerekir.

February 13, 2017

Eray465541

'Eger soguk olmaz ise yemek yemege gideriz ' Bu tercümenin de kabul olmasi lazım daha doğru bir Türkçe sanirim

June 28, 2018

yasinkarak16

bunu hiç anlayamadım lütfen biri açıklayabilir mi

January 26, 2017

ardorados

sofern ile wenn aşağı yukarı aynı anlama geliyor, ama sofern daha az yaygın.

February 13, 2017

__kewe__

...yemege gidelim ( kim ? biz )

October 19, 2018

BaybarsCan

Eğer soğuk değilse yemeğe gidelim. Bu çeviri yanlış mı?

January 14, 2019

Srht315206

Kabul etmedi : Eger o soguk olmazsa yemek yemeye gideriz

March 28, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.