1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Proč je to nemožné?"

"Proč je to nemožné?"

Překlad:Why is it impossible?

December 19, 2015

7 komentářů


repik

Slovíčko that-že?Vůbec mi to tam nesedí,proč je to v té druhé možnosti?První chápu ale druhou ne.Děkuji


widle

"That" není jen "že", ale i ukazovací zájmeno ("to", "tamto").


melda799179

a jak to, že tady jsem měl zaškrtnout i variantu s THIS, když všude jinde to THIS jako překlad českého TO vyhazuje jako chybu a připouští pouze THIS = TOTO, TOHLE. A tady najednou je THIS = TO správná varianta?


Nemesis_NaR

Protože tady je "to" jako podmět věty:

"Je to možné" se dá přeložit jako "It is possible" i "This/That is possible". Na tom, že "this = toto" trváme, když to modifikuje podstatné jméno. "This car" je totiž něco jiného než "That car".

V zaškrtávacím cvičení by to ale asi být nemuselo. Kdyžtak poprosím kolegy o odstranění z hlavních překladů.


JikHuk

takto nevyškrtli, protožemi to taky hází, že to je správná odpověď is THIS


british_grey_cat

Proč nejde Why is it not possible?

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.