1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Das sind Mädchen."

"Das sind Mädchen."

Çeviri:Bunlar kız çocukları.

December 19, 2015

12 Yorum


kromna74

Sind degilde neden ist kullanamıyoruz?


mavibeyaz3

Das, cogulluk iceren zamir eki " sind " gelince " bunlar " anlamina mi geliyor?


Sedefgull

°(Das ist Mädchen - bu kız çocuğu) •••• °(Das sind Mädchen - Bunlar kız çocukları )

{"Sind"gelince çoğul oluyo}


candost2

Das yerine aynı anlama gelen başka bir kelime kullanılabilir mi? Galiba burada "das" artkel değil? Bu / bunlar anlamına da geliyor? Açıklarsanız memnun olurum.


mizinamo

Evet, burada "das" artikel değil, "bu/bunlar/şu/şunlar/o/onlar" anlamına geliyor.

(Fark etmek isterseniz, "das hier" ("burada olan şu") = bu(nlar), "das da" ("orada olan şu") = şu(nlar), o(nlar) denebilir ama gerekmiyor.)


zlem838021

Kız tamam da çocukları nasıl oluyor?


FatmaYldzh1

Das sind madchen Bunlar kiz cocuklari


EfkanCiftci

Bunlar kız cocuğu da desek olur


nal775332

Sinf das dan sonra gelen bişey mi they are gibi?


Semih8974

2 haftadır bu dersleri çalışıyorum hala "ihr seid, sie sind, wir sind" kalıplarını tam olarak öğrenemedim. Sıfırdan Almanca öğrenmek cidden çok zor.


Seldaaaaaaa

Mann adam , erkek. Junge oğlan mädchen kız frau kadın Ben böyle öğrendim

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.