"Das sind Mädchen."

Çeviri:Bunlar kız çocukları.

2 yıl önce

9 Yorum


EfkanCiftci

Bunlar kız cocuğu da desek olur

3 ay önce

mavibeyaz3

Das, cogulluk iceren zamir eki " sind " gelince " bunlar " anlamina mi geliyor?

1 yıl önce

MetinAydinn

Evet.

1 ay önce

FatmaYldzh1

Das sind madchen Bunlar kiz cocuklari

3 hafta önce

candost2
candost2

Das yerine aynı anlama gelen başka bir kelime kullanılabilir mi? Galiba burada "das" artkel değil? Bu / bunlar anlamına da geliyor? Açıklarsanız memnun olurum.

2 yıl önce

mizinamo
mizinamo

Evet, burada "das" artikel değil, "bu/bunlar/şu/şunlar/o/onlar" anlamına geliyor.

(Fark etmek isterseniz, "das hier" ("burada olan şu") = bu(nlar), "das da" ("orada olan şu") = şu(nlar), o(nlar) denebilir ama gerekmiyor.)

2 yıl önce

sonofneptune
sonofneptune

evet artikel olup olmadığı cümleden çıkarılabilir

2 yıl önce

kromna74

Sind degilde neden ist kullanamıyoruz?

1 yıl önce

zlem838021

Kız tamam da çocukları nasıl oluyor?

2 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.