"Das sind Mädchen."

Çeviri:Bunlar kız çocukları.

December 19, 2015

12 Yorum


mavibeyaz3

Das, cogulluk iceren zamir eki " sind " gelince " bunlar " anlamina mi geliyor?

February 23, 2017

MetinAydinn

Evet.

September 1, 2018

EfkanCiftci

Bunlar kız cocuğu da desek olur

June 23, 2018

nal775332

Sinf das dan sonra gelen bişey mi they are gibi?

November 13, 2018

mizinamo

“Those are...” gibi.

November 13, 2018

candost2

Das yerine aynı anlama gelen başka bir kelime kullanılabilir mi? Galiba burada "das" artkel değil? Bu / bunlar anlamına da geliyor? Açıklarsanız memnun olurum.

December 19, 2015

mizinamo

Evet, burada "das" artikel değil, "bu/bunlar/şu/şunlar/o/onlar" anlamına geliyor.

(Fark etmek isterseniz, "das hier" ("burada olan şu") = bu(nlar), "das da" ("orada olan şu") = şu(nlar), o(nlar) denebilir ama gerekmiyor.)

December 20, 2015

kromna74

Sind degilde neden ist kullanamıyoruz?

February 20, 2017

zlem838021

Kız tamam da çocukları nasıl oluyor?

July 17, 2018

FatmaYldzh1

Das sind madchen Bunlar kiz cocuklari

September 12, 2018

Semih8974

2 haftadır bu dersleri çalışıyorum hala "ihr seid, sie sind, wir sind" kalıplarını tam olarak öğrenemedim. Sıfırdan Almanca öğrenmek cidden çok zor.

January 22, 2019

ozy1991

Bunlar kızlar olmasi gerekmiyormu? Arkadas her kelimede bin cesit anlam var

January 31, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.