"Danke, tschüss!"

Çeviri:Teşekkür ederim, güle güle!.

December 19, 2015

25 Yorum
Tartışma kilitli.


tunaydin136

Teşekkür ederim ile teşekkürler arasındaki fark ne


Dunya-dan-Isik-e

İngilizce de teşekkürler thanks demek çünkü teşekkürler kısa teşekkür anlamı olduğu için thanks kullanılıyor. Thank you da uzun teşekkür ifadesi onun için thank you kullanılıyor


Neva277560

Sen burda ingilizce yi anlatmışsın ama o Almanca ssoruyor.


Lovearmy12345

Teşekkürler bir şeyi reddetmek için kullanıldığı gibi,teşekkür ederim de "hayır teşekkürler " şeklinde sunulan bir şeyi reddetmek için kullanılır....


Seazer2023

Görüşürüz ile güle güle arasındaki farkı söyleyin ben kursu bırakıyorum


Ahmetal6

Türkçedeki kullanımı açısından bir farkı yok. İngilizce olarak düşünürsen see you later ve by by gibi


Lovearmy12345

İkiside aynı anlamda aslında


AlkimDegir

Allahismarladik ne


Gkdeniz246135

Aynen görüşürüz yazdım kabdöckföx


ErayOnur

Almanca da mı ? Hani ALMANca'ya bu yüzden yok


AnonWide

abi i,lk testte allah ısmarladık dedi karşılığına ben güle güle demim yaznlış dedi şimdi buna yanlış ona doğru diyo


Celticsliberkant

Teşekkürler, görüşürüz


Hakan558755

Benim söylediğim hiç bir şeyi anlamıyor bu


bntnsyndnjlsry

Çok güzel bir uygulama


Itz.3

bay bay yazdım güle güle yerine D:


berksu96

allahaısmarladık iyi hoşta görüşürüz yada görüşmek üzerede olabilir


Nazl484081

Teşekkür ederim hoşçakal


Nazl484081

Tschüß sadece güle güle değil. Giden kişide güle h üle demez ki. Karşılıklı hoşçakal anlamındadır Tschüß


ibrahim_Koc

Programda düzeltilmesi gereken kelimeler kesinlikle var


nananavillera

ederim yazmayı unuttum


Mr._Twitter_user

Teşşekürler yerine saol dedim yanlış dedi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.