1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "I need to shut the door."

"I need to shut the door."

Переклад:Мені треба зачинити ці двері.

December 19, 2015

15 коментарів


pavelmatya1

чому "повинен" не підходить? (я повинен зачинити ці двері)


Nordry

Повинен - це більш примусова дія, для якої більше підійде "must". Порівняйте: "Я повинен зачинити ці двері о 20.00" і "Мені треба зачинити ці двері, щоб не замерзнути".


pavelmatya1

дякую, за відповідь

тобто I need - мені потрібно/треба

I have/I must - я повинен/я мушу

так десь?


Nordry

Так, все правильно


topvova

have to or must (not just have)


Nordry

Звісно, але мова йшла про самі поняття, а не про правильність вживання модальних дієслів з часткою "to".


genauk

Яка різниця між shut і close?


Nordry

Існують випадки, коли ці слова в англійській мові не можна вживати як синоніми. Проте в даному випадку різниця лише у тому, що "shut" може означати більш імпульсивну дію, що супроводжуватиметься звуком. Тобто (трохи гіперболічно), з "close" - просто зачинити двері, а з "shut" можна і безсовісно грюкнути (але не обов'язково) :)


VadimRomanko

Основне значення close - близько, близький. Shut - завжди означає закривати. При позначені дії ці слова синоніми.


kravik

"Замкнути" хіба буде не правильніше?


O.Yevhen

думаю так... замкнути - це на ключик або ще якось... а ось зачинити чи закрити - мається наувазі не лишати їх за собою (наприклад) відчиненими, а притулити.


Nordry

Замкнути - "lock"


VzyU3

Добавте варіант "потрібно" ,


shkrjab

необхідно


oleg54327

мені необхідно зачинити ці двері

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.