1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The bus will arrive at the s…

"The bus will arrive at the station in fifteen minutes."

Překlad:Ten autobus přijede na nádraží za patnáct minut.

December 19, 2015

17 komentářů


Lukasek-F

Autobus přijede na zastávku do patnácti minut.? Proč to neuzná?

December 19, 2015

Voyta
Mod

Protože "in fifteen minutes" znamená "za patnáct minut", ne "do patnácti minut".

December 19, 2015

Lukasek-F

Děkuji za rychlou odpověď : )

December 19, 2015

xjakubs

Proc to neveme "Ten bus přijede na stanici za patnáct minut". Pridejte to, pls. Jsem ostravak, kdo ma vypisovat dlouze "autobus". Se dnes uz ani nepouziva!

June 5, 2016

MarekTesa1

Autobus přijede do stanice během 15 minut

June 20, 2016

Voyta
Mod

Během by bylo "within".

June 20, 2016

Markistr1

Autobus přijede na nádraží za 15 minut. (Patnáct jako číslo to nevezme) :(

July 13, 2016

Voyta
Mod

A proč by mělo? Kdyby na anglické straně bylo taky číslo, prosím, ale při překladu se má v rámci možností zachovat forma.

July 13, 2016

Zuska16

taky jsem to zkusila...

October 6, 2016

verucha.ha

Dobrý den. Mám dvě žádosti: (1) při překladu z angličtiny do češtiny doplňte možnost překladu číslovky číslicí, fifteen = 15 (číslice se běžně v psaném textu používají a jejich vypisování slovem chápu při překladu z češtiny do angličtiny, protože musím umět číslovku anglicky napsat. Obráceně to však postrádá smysl!!! a hlavně to zdržuje už tak zdlouhavé vypisování odpovědí). Vaše odpověď, že je to kvůli formě je opravdu úsměvná. (2) v čestině se běžně používá slovo Bus místo Autobus... a to nejen kolem Ostravy, takže netuším, proč jste to již nepřidali do správných odpovědí

July 17, 2017

connie948533

Nevím, proč člověk musí ztrácet čas procvičováním psaní čísel v rodném jazyce. Chtěla jsem se učit angličtinu, a ne elementární matematiku :(

October 9, 2017

Nada924560

Možno preto, že ten istý kurz funguje aj naopak - pre anglicky hovoriacich, ktorí sa chcú naučiť češtinu.

December 11, 2017

Masyx

vo verzií tohto kurzu keď si človek zadá za základný jazyk angličtinu a che sa učiť po česky nech sa číslovky v angličtine píšu číslom a opačne nech sa píšu číslom v češtine

April 1, 2018

liboro2

Station je nádraží? to je divné myslel jsem že stanice, když už tak bus terminal... Please change

April 22, 2018

Zdeka985336

bus terminal je nesmysl, station je stanice, nádraží, terminal je konečný,á,é, terminal station je konečná stanice, bus stop je autobusová zastávka. https://en.wikipedia.org/wiki/Bus_station

April 28, 2018
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.