"The bus will arrive at the station in fifteen minutes."

Překlad:Ten autobus přijede na nádraží za patnáct minut.

December 19, 2015

16 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


Lukasek-F

Autobus přijede na zastávku do patnácti minut.? Proč to neuzná?


Voyta
Mod

Protože "in fifteen minutes" znamená "za patnáct minut", ne "do patnácti minut".


Lukasek-F

Děkuji za rychlou odpověď : )


xjakubs

Proc to neveme "Ten bus přijede na stanici za patnáct minut". Pridejte to, pls. Jsem ostravak, kdo ma vypisovat dlouze "autobus". Se dnes uz ani nepouziva!


Sperm_Whale

Já jsem z druhé strany Republiky a rovněž mi to BUS neuznalo. Proč? Bus je nejpřesnější překlad busu. A podle Ústavu pro jazyk český je to spisovné české slovo. Prosím o korekci. https://prirucka.ujc.cas.cz/?slovo=bus


liboro2

Station je nádraží? to je divné myslel jsem že stanice, když už tak bus terminal... Please change


Zdeka985336

bus terminal je nesmysl, station je stanice, nádraží, terminal je konečný,á,é, terminal station je konečná stanice, bus stop je autobusová zastávka. https://en.wikipedia.org/wiki/Bus_station


Markistr1

Autobus přijede na nádraží za 15 minut. (Patnáct jako číslo to nevezme) :(


Zuska16

taky jsem to zkusila...


Lange.cz

"ten autobus dorazi do stanice za patnact minut" .. je spatne?


Jana752137

Napsala jsem to samé, nevzalo mi to. Přitom se to v nabídce zobrazuje: stanice, nádraží.??????


ZdekaSchoo

a nahlásili jste to?


jirka918536

Napsal jsem " v patnacti minutach", je to tak spatne cesky? Dekuji za odpoved,jirka


ZdekaSchoo

ano, uznávané je jen za patnáct minut, předložka "v" se používá pro určení času, ten autobus přijede v 11 (hodin) 15 (minut) a to by muselo v anglické větě být the bus will arrive at eleven fifteen.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.