1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Я хочу розробляти дизайни но…

"Я хочу розробляти дизайни нових машин."

Переклад:I want to develop designs of new cars.

December 20, 2015

6 коментарів


Oksana_Shpak

чого тут to develop,??????????????????????????????????????


[заблокований користувач]

    Ну як чого? Бо "розробляти" це "to develop" :)


Yurii_V

    to design - розробляти дизайн, конструювати


Fb8U1

    Якщо в англійському реченні є підряд двоє чи більше дієслів, то друге і наступні дієслова зазвичай вживаються із часткою to, бо це інфінітив. Частка to не ставиться лише в окремих випадках. Про це можна почитати в посібнику Драгункіна стор 47-50.

    На українську друге і наступні дієслова теж перекладаються інфінітивом. У цьому наші мови подібні.


zenhorb

    нема слова "дизайн" у множині


bat42380

    machines - чому ні?

    Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
    Розпочати