Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"I see an ambulance."

Переклад:Я бачу "швидку".

2 роки тому

22 коментарі


MaykPelesh

Я написав прoсто - швидку, і це не правильно

2 роки тому

DianaBeauty

Вже підходить

1 рік тому

taras1231

Я також і це просто абсурд!!!

11 місяців тому

o.krasniuk

та зробіть щось з цими лапками

2 роки тому

MykolaBres

чому не правильно?

я бачу швидку

2 роки тому

DianaBeauty

Правильно

1 рік тому

roma_34

"Я бачу карету швидкої допомоги" добавте бо це найбільш правильна відповідь

2 роки тому

siromanez

Приберіть лапки!!

1 рік тому

igor809484

Я бачу швидку

1 рік тому

Irina_74

підтримую попередні зауваження!

1 рік тому

Enisle

Я бачу «швидку» теж помилка((( тут ще й лапки повинні бути вертикальні?

1 рік тому

Ingvar65101

І коли виправлення очікувати?

1 рік тому

yuvkovetskyy_max

Виправте помилку. В мобільній версії стоїть єдиний запропонований варіант, який програма вказує, як неправильний.

10 місяців тому

JosephShta

я теж звик до "карети швидкої допомоги"

1 рік тому

vqwm2

Не приймає бещ лапок

1 рік тому

Dmy_S
Dmy_S

Тобто, як я зрозумів із коментарів, із місяць тому в українській Duo заблукав якийсь редактор-модератор? То - радісна та щаслива новина, майже як День незалежності! ;)) Бо раніше воно "швидку" без лапок справді не приймало.

Втім, маю питання навіть не щодо відповіді, а щодо самого завдання: "an ambulance", при тому, що я її, дорогеньку, осьо бачу - так написано. Конкретно бачу конкретну машину. Так, може, все таки "THE ambulance"?

1 рік тому

Fb8U1
Fb8U1

Щодо артикля: an, чи the? Я бачу "швидку", але я нічого про неї не можу сказати. Для мене це випадкова машина. При першій згадці про якийсь об'єкт ставлять неозначений артикль. Ось якби було продовження: Ця машина повернула ліворуч. Тут уже точно потрібен означений артикль, або вказівний займенник, щоб було зрозуміло, що повернула ліворуч саме та машина, яку ми щойно побачили. Цей приклад наочно показує, чому Дуо пропонує the перекладати вказівним займенником. Майже завжди в таких випадках займенник на своєму місці.

Мені подобаються пояснення Драгункіна: http://mi.anihost.ru/Dragunki/Malyj_pryzhok.pdf

На стор 134-136 є два невеликі тексти із переконливими коментарями. Перечитайте неспішно, вивчіть коментарі після текстів. Вони на прикладах пояснюють кілька правил.

9 місяців тому

v4PM1

Швидку медичну допомогу

9 місяців тому

2E9o2

Це ж якісь митарства незкінченні та порішіть же цю ''швидку'' і включіть замість неї ''карету швидкої допомоги''

9 місяців тому

Natelianna

Я написала швидку - і це не підходить? Виправіть, будь ласка, ці лапки, не нервуйте інших :)

7 місяців тому

Mickael545

я бачу машинаушвидкої допомоги - что вам тут не подошло?????????????

6 місяців тому

luirse
luirse

Я бачу невідкладну допомогу

6 днів тому