1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "I see an ambulance."

"I see an ambulance."

Переклад:Я бачу "швидку".

December 20, 2015

39 коментарів


MaykPelesh

Я написав прoсто - швидку, і це не правильно


taras1231

Я також і це просто абсурд!!!


o.krasniuk

та зробіть щось з цими лапками


MykolaBres

чому не правильно?

я бачу швидку


DianaBeauty

Правильно


siromanez

Приберіть лапки!!


igor809484

Я бачу швидку


roma_34

"Я бачу карету швидкої допомоги" добавте бо це найбільш правильна відповідь


gtc2015

Якщо вже аж "найбільш", то "машину".


Irina_74

підтримую попередні зауваження!


Ingvar65101

І коли виправлення очікувати?


RzKG6

Без лапок досі не приймає. 27.10.18


Enisle

Я бачу «швидку» теж помилка((( тут ще й лапки повинні бути вертикальні?


yuvkovetskyy_max

Виправте помилку. В мобільній версії стоїть єдиний запропонований варіант, який програма вказує, як неправильний.


Qzce7

Лапкииииии


tima.libeg

Я бачу швидку не підхоть???!!!! 03.02.2019


Dmy_S

Тобто, як я зрозумів із коментарів, із місяць тому в українській Duo заблукав якийсь редактор-модератор? То - радісна та щаслива новина, майже як День незалежності! ;)) Бо раніше воно "швидку" без лапок справді не приймало.

Втім, маю питання навіть не щодо відповіді, а щодо самого завдання: "an ambulance", при тому, що я її, дорогеньку, осьо бачу - так написано. Конкретно бачу конкретну машину. Так, може, все таки "THE ambulance"?


Fb8U1

Щодо артикля: an, чи the? Я бачу "швидку", але я нічого про неї не можу сказати. Для мене це випадкова машина. При першій згадці про якийсь об'єкт ставлять неозначений артикль. Ось якби було продовження: Ця машина повернула ліворуч. Тут уже точно потрібен означений артикль, або вказівний займенник, щоб було зрозуміло, що повернула ліворуч саме та машина, яку ми щойно побачили. Цей приклад наочно показує, чому Дуо пропонує the перекладати вказівним займенником. Майже завжди в таких випадках займенник на своєму місці.

Мені подобаються пояснення Драгункіна: http://mi.anihost.ru/Dragunki/Malyj_pryzhok.pdf

На стор 134-136 є два невеликі тексти із переконливими коментарями. Перечитайте неспішно, вивчіть коментарі після текстів. Вони на прикладах пояснюють кілька правил.


Natelianna

Я написала швидку - і це не підходить? Виправіть, будь ласка, ці лапки, не нервуйте інших :)


JosephShta

я теж звик до "карети швидкої допомоги"


Mickael545

я бачу машинаушвидкої допомоги - что вам тут не подошло?????????????


luirse

Я бачу невідкладну допомогу


VasiliyGapon

"Швидка"в доу === швидка в українській мові. Можно ще карета швидкої допомоги.


KkKP7

не приймає воно без лапок


vqwm2

Не приймає бещ лапок


v4PM1

Швидку медичну допомогу


2E9o2

Це ж якісь митарства незкінченні та порішіть же цю ''швидку'' і включіть замість неї ''карету швидкої допомоги''


VasylMv

Виправте це речення


Nat.Hrom

09.02.19 досі швидку слід писати з лапками. Виправте, модератори


rk0e9

Не приймає швидку ні з лапками, ні без.


EdKzzM

Дуже це підозріло в лапках. Зазвичай в лапки беруть коли щось не договорюють, щось виділяють, чи в переносному значенні... -Я бачу "швидку" ( тут: мене схопила швидка настя) і ось удача , я бачу швидку ( тут : карету швидкої допомоги)...


DenisBoyun

Я бачу швидку - не вірно


Y0XS1

Воно сприймає не правильно не тільки про швидку, а багато де! Так що ж я, вчу англійську та ще й не правильно?!!


Jane123256

Модератори ви нас читаєте?які можуть бути лапки у перекладі?


OlexandrZune

Що за тварина сказала їм про лапки?!


Assama4

Дивно, але в минулому проході, пару-трійку місяців тому, не помітив необхідність ставити лапки.

Відчуття, що відкотили базу, бо раніше в першій половині вправ таких тупих проблем не було, лише у другій частині.

Learn English in just 5 minutes a day. For free.