1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Er ist schwer."

"Er ist schwer."

Çeviri:O ağır.

December 20, 2015

9 Yorum


BaharidemK

zor da olamaz mı?


mizinamo

"Er", bir erkek için.

İnsan zor olabilir mi?

"Es ist schwer" ise "o zor" olabilir ama "Er" ile bilmiyorum.


doubey5

insan elbette zor olur. bir kişilik özelliğinin göstereni olarak "ne zor bir insansın!" ifadesi gayet kullanılır. "o zor" kabul edilmeliydi.


sewgihcgl

Türkçedeki kalıplarla almancadakiler aynı olmayabilir


Sevinc224157

zor yani o zor bir insan anlaminda


mizinamo

Hayir.

“Er ist schwer”-nin o anlami yok.


potterhead345-

Er ist schwer = O( erkek)ağır.


smeyye563258

Ya bn dogru soyledim ama kabul etmedi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.