Duolingo is de populairste methode van de wereld om talen te leren. En het allerbeste: het is 100% gratis!

"Houd jij van studeren?"

Vertaling:Do you like to study?

0
2 jaar gelden

2 opmerkingen


jako101173

Wanneer komt " to" voor het werkwoord

4
Reageer12 jaar gelden

MentalPinball
MentalPinball

Als je een infinitieve (full infinitive) werkwoord nodig hebt.

Hier kan je meer (een beter!) informatie vinden (in het Engels, sorry):

https://learnenglish.britishcouncil.org/en/english-grammar/verbs/infinitive

http://www.perfect-english-grammar.com/gerunds-and-infinitives.html

Hope this helps!

1
Reageer1 jaar gelden