1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Das Mädchen isst einen Apfel…

"Das Mädchen isst einen Apfel."

Çeviri:Kız çocuğu bir elma yiyor.

December 20, 2015

8 Yorum


candost2

"Kız bir elmayı yiyor." Kabul edilmedi. Bu cümle Akkusativ değil mi? Peki Almanca "Kız bir elmayı yiyor." nasıl söylenir?


Egzolinas1

Bu kız çocuğu yazmak yanlış oldu. Onun yerine Das das Madchen mi demek gerekir?


Berilsu95334

ben sadece kız elma yiyor yazdım illa bir yazmam gerekiyor mu ?


deniz567016

Bu kız çocuğu bir elma yiyor.


wise728894

das Mädchen isst einen apfel-Kız çocuğu bir elmayı yiyor.Değil mi anlamı?normalde artikeli der olan apel burda den'e dönüştüğü için fin yerine einen gelmiş bence hatalı


akif45477

Bir yazmadigimiz zamanda kabul ediliyor. Bir elma Bir cocuk gibi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.