"Kadın"

Çeviri:Frau

December 20, 2015

18 Yorum
Tartışma kilitli.


UnPiccoloCuore

Bilmediğiniz şey şu: Belirli ve belirsiz Artikeller vardır. Ein ve türevleri belirsiz artikeldir, yani, orada bahsedilen kadın herhangi bir kadındır. Ancak der, die, das ve onların zamana göre çekimleri belirli artikeldir, yani belli bir kadından bahseder.

Örn. Ich möchte einen Apfel essen. Ben (herhangi bir) elma(yı) yemek istiyorum. Ich möchte den Apfel. Ben (belli olan bir) elma(yı) yemek istiyorum.

Bunu sayısal olarak, yani, “bir tane” olarak düşünmekten çok belli olan ve olmayan olarak düşünün.

Bilmediğiniz kelimeler: einen: ein artikelinin akkusativ (belirtme hâl eki -i) çekimi. den: der artikelinin akkusativ (belirtme hâl eki -i) çekimi. möcht-: (f.) istemek ess-:(f.) yemek der Apfel (çoğ. Äpfel): elma.


BRAWLSTARS_

Kardeş madem bu kader şey biliyon nedwn diolingoyu burakmiyon


jisoo772925

Abartma illaki bilmediği şeyler var


Kumsal...

Aslında Almanca çok kolay bir dildir. Ama bunun için o kişinin ezberi çok iyi olmalıdır. Benim Almanca öğretmenim bana hep ezberini çok iyi olduğu için Almanca'yı hemen çözersin derdi ve doğru çıktı ben Almanca'yı hemen çözdüm.


ZehraMazi1

Bence Almanca İngilizce den daha iyi kendime ozel olarak


ZehraMazi1

Mantıklı aynen


MarufGundu

Hepsini biliyormusun


candost2

"eine Frau" doğru seçenek olarak görünüyor. Eine Frau "bir kadın" demek değil mi?


sonofneptune

Sorulan soru Kadın ve Türkçe'de bu kelime ya "Bir kadın"dır ya da "Kadın"dır. Genelde biz Türkler "bir" sıfatını pek kullanmayız hatta hiç denecek kadar az kullanırız bu yüzden ikiside doğru ama almancada durum böyle değildir ya die Frau'dur ya da Eine Frau'dur


HamzaEren3

Das ile die arasindaki farki anlatir misiniz


GhostAlexMercer

Almanca'da 3 tane artikel var, her isim bir artikele sahip, der maskülen, die feminen ve das nötr, üçü de İngilizce'deki "the" anlamında,


naz415921

Die işaret zamiri das ise bu demektir


nicebeatsquad

1.Tekil şahış (Ben) için; "bin" kullanılır.

2.Tekil şahış (Sen) için; "bist" kullanılır.

3.Tekil şahış (O) için; "ist" kullanılır.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.