"We like fruit, especially apples."

Překlad:Máme rádi ovoce, obzvláště jablka.

December 20, 2015

21 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


kiki.senkyrova

pomoztemi jaký je rozdíl mezi obzvláště a obvzláště .Já napsala to druhé a neuznalo mito


widle

Správné je pouze "obzvláště", to druhé slovo neexistuje.


JanVilimek

"Mame radi ovoce, konkretne jablka", Fungovalo by ?


kacenka9

'obvzlaste' a 'konkretne' nejsou synonymni, takze nefungovalo


CZ_dark_CZ

"Máme rádi ovoce, převážně jablka." Proč mi to neuznalo?


RenataMatusu

"taky bych si myslela, že je to domeček"...teď vážně......myslím, že by převážně mohlo být. Co na to nějaký odborník?


ali007007

Máme rádi ovoce, zvláště jablka.. Myslím.. Děkuji


widle

Tuhle větu systém uznává. Možná nějaký přehlédnutý překlep?


ali007007

to je samozřejmě možné :) asi tedy určitě. Děkuji za reakci


jbehina

proč nejde věta "my rádi ovoce hlavně jablka"


kacenka9

Protoze vam v te vete zcela chybi sloveso. "Radi" neni sloveso. Sloveso je 'mit'.


AndreaFSP

Jak by bylo "Chutná nám..."


JanKrytof

Bych řekl že apples je jablka ??


Jerry159210

Může být "We like fruits.."? Jako máme rádi více druhů ovoce?


rodinakhem

máme rádi ovoce, zejména jablka......neuznáno?????


Vtzslavure

Prosim přidat mezi správné odpovědi "máme rádi ovoce a hlavně jablka"


ZdekaSchoo

to je špatně, tak to nepřidáme


Vtzslavure

"Máme radi ovoce a zvláště jablka" !


ZdekaSchoo

To není spisovné


Pavla934908

Napsala jsem to dobře a píše mi to chybu? Nerozumím,kde mám chybu.


ZdekaSchoo

přidejte screenshot

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.